اولین تیم محمودآبادی در لیگ بسکتبال کشور

رئیس هیات بسکتبال محمودآباد از نخستین حضور تیمی از این شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

حسین رضایی رئیس هیات بسکتبال محمودآباد گفت: با پیگیری هیات بسکتبال محمودآباد، تیم بسکتبال این شهر در مسابقات لیگ دسته دوم کشور حضور خواهد یافت.

او گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و استعداد‌های ورزشی به ویژه رشته بسکتبال در محمودآباد با پیگیری‌های انجام گرفته تیم آقایان این شهر تحت عنوان خانه بسکتبال محمودآباد پس از سال ها، مجوز حضور در رقابت‌های لیگ دسته دو کشور را کسب کرد.

به گفته رضایی براساس قرعه کشی، ۳۸ تیم حاضر در این مسابقات به دو گروه شمال و جنوب تقسیم شدند که در منطقه شمال در ۶ گروه ۴ تیمی و در منطقه جنوب نیز در دو گروه ۵ تیمی و یک گروه ۴ تیمی باهم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم محمودآباد در گروه ب شمال از سوم اسفند در شیروان به مصاف تیم‌های آرین خاک صفادشت، خانه بسکتبال شیروان و پارساگارد مشهد می‌رود.

به گفته رضایی این تیم از ۴ ماه گذشته تمرینات آماده سازی و جذب بازیکن خود با سرپرستی و مربیگری میثم قاسمی را آغاز کرده که از ۱۷ بازیکن آن ۱۱ بازیکن بومی و ۶ بازیکن دیگر از شهر‌های بابلسر، آمل و نوشهر هستند.
باشگاه خبرنگاران/مازندران/ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.