رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه:

بُردهایمان را ادامه می‌دهیم

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه به موفقیت تیمش در مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال اشاره کرد و گفت: در مرحله دوم رقابت‌ها هم نوار بردهایمان ادامه خواهد داشت.

کرم احمدیان گفت: رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته اول بسکتبال آغاز شده.

در مرحله اول این رقابت‌ها تیم خانه بسکتبال کرمانشاه که در گروه اول شمال قرار داشت، توانست در دور رفت و برگشت با غلبه بر تمام حریفان و بدون شکست به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی راه پیدا کند.

 تیم ما در این مرحله با تیم‌های خانه بسکتبال خرم آباد، ملوان بندرانزلی، خانه بسکتبال تبریز و مقاومت کرمانشاه هم گروه است. مرحله دوم رقابت‌های لیگ قرار بود حدود ۴۰ روز پیش برگزار شود، اما متاسفانه در ابتدا ابتلای تعدادی از بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی و بعد تعدادی از بازیکنان تیم خانه بسکتبال تبریز رقابت‌ها را عقب انداخت.

 این مرحله از رقابت‌ها قرار بود به میزبانی تیم مقاومت برگزار شود، اما به دلیل شرایط قرمز کرونایی کرمانشاه، میزبانی به خانه بسکتبال خرم آباد رسید.

این رقابت‌ها از امروز (۲۸ بهمن) شروع شده است. تیم ما در مرحله اول با تمرینات فشرده‌ای که داشت توانست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد، برای همین در این مرحله هم امیدوار به تکرار موفقیت هستیم.

آقای احمدیان بااشاره به فاصله زیاد بین دو مرحله از رقابت‌های لیگ، گفت: این مساله کمی کار را برای ادامه تمرینات و حفظ سطح آمادگی بازیکنان دشوار کرد، با این وجود می‌توانیم دوباره نمایش قابل قبولی از خود نشان دهیم.

 از آنجایی که در این مرحله تنها دو تیم به دور بعدی صعود می‌کنند، لذا با آنالیز تیم‌ها و ادامه تمرینات برای صعود برنامه ریزی کرده ایم.

 در کرمانشاه پتانسیل‌های بسیار خوبی داریم که با بها دادن به آن‌ها زمینه شکوفا شدنشان را فراهم کرده ایم و آن‌ها هم نشان دادند علیرغم جوانی و نداشتن تجربه کافی، اما از جایگاه بسکتبال این استان دفاع می‌کنند.

مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال تا دوم اسفند ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان/ ورزشی/ ط.پ

برچسب ها: ورزشی ، بسکتبال ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.