راه‌اندازی هاست‌ های اختصاصی CircleCI برای macOS

پلتفرم CircleCI هاست های اختصاصی خود را برای توسعه macOS به کاربران ارائه می‌ دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - CircleCI روز چهارشنبه اعلام کرد که اکنون میزبان‌های اختصاصی هاست‌ها را برای توسعه macOS در پلتفرم خود ارائه می‌دهد. توسعه‌ دهندگانی که برای سیستم‌ عامل‌های اپل برنامه می‌سازند، اکنون می‌توانند به macOS دسترسی داشته باشند تا مراحل فرآیند توسعه برنامه را خودکار کنند.

به گزارش سایت 9to5mac؛ دیروز شرکت CircleCI در خصوص محصول جدید خود گفت: "هاست‌های اختصاصی به مدت ۲۴ ساعت در دسترس هستند و  می‌توانند به کاربران برای ذخیره سازی، امنیت و مقیاس پذیری خدمات ارائه دهند".

هر دستگاه میزبان، دارای ۲۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک CPU ۱۲ هسته‌ای است. به این معنی که آن‌ها می‌توانند چندین نسخه macOS و iOS را مدیریت کنند. پروژه‌ها برای اطمینان از امنیت کد روی یک ماشین میزبان ایزوله اجرا می‌شوند و توسعه دهندگان می‌توانند از آخرین نسخه‌های Xcode استفاده کنند.

 هاست‌های اختصاصی   CircleCI

پلتفرم CircleCI به توسعه دهندگان امکان دسترسی کامل به دستگاه میزبان را می‌دهد، بنابراین آن‌ها می‌توانند تست‌های سرتاسری را که نیاز به دسترسی به سخت افزار خاصی مانند GPU دارند، اجرا کنند. گفتنی است که  این امکان، تست صدا و تصویر را برای برنامه‌ها فراهم می‌کند. این شرکت می‌گوید که میزبان‌های اختصاصی برای macOS در تمام برنامه‌های پولی موجود است و هر میزبان ۱۰۰ اعتبار در دقیقه با حداقل مدت اجاره ۲۴ ساعته دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار