کشف ۲۰۲ تن نهاده دامی احتکاری در چاراویماق

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت : ۲۰۲ تن انواع نهاده‌های دامی احتکار شده به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان چاراویماق کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - سردار علی محمدی  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انباشت یک محموله نهاده دامی در یکی از انبار‌های چاراویماق، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

در بازرسی از این انبار بیش از ۲۰۲ تن انواع نهاده‌های دامی احتکار شده شامل ۶۶ تُن جو، ۱۰۴ تُن کود شیمیایی و ۳۲ تُن کنسانتره کشف و یک متهم نیز در این ارتباط دستگیر شد.

مبارزه با احتکار کنندگان در دستور کار پلیس قرار داشته و مردم عزیز در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک حتما با ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: احتکار کالا ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zeynab
۲۳:۵۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام خبر نگار محترم این منطقه چندین توزیع کننده داره لطفا محل توزیع رو نیز اشاره بفرمایید تا آبروی توزیع کننده های دیگر خدشه دار نشه چندین نفر با توزیع کننده های دیگر توهین واهانت کردند بخاطر مشخص نشدن اسم و مکان فرد مجرم
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۲۰ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
از مسئولین محترم عاجزانه تقاضا داریم رسیدگی کنند حق مردم مظلوم منطقه ضایع نشه
Iran (Islamic Republic of)
Asgar da
۱۵:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
باسلام خدمت خبر گزاری محترم این فردی که احتکار کرده انقدر نفوذی داره که هنوز آزاد میچرخه مگر احتکار کننده بازداشت یا زندان نداره مگر فرد احتکار کننده را ازاد میگذارند ایا چه کسی پشت این فرد میباشد
آخرین اخبار