شبکه جهان بین در سوگ بانوی صبر و بردباری

صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س) ویژه برنامه‌های مختلفی را تهیه و تقدیم مخاطبان خود می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، با فرا رسیدن پانزدهم رجب، مصادف با رحلت جانگداز بانو حضرت زینب کبری (س)، ویژه برنامه تلویزیونی «عقیق» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری روی آنتن شبکه جهان بین می‌رود.

زندگی نامه حضرت زینب (سلام الله علیها) با صدای سعید جوانبخت، میان برنامه‌های مناسبتی، گفتار متن با صدای مریم خلجی، گفت وگوی کارشناسی، نوحه خوانی، کلام گوهربار و حدیث با صدای نسرین شاهوردی، حکایت با روایت مصطفی راد و هنرمندی فاطمه چمانی، چکامه و شعرخوانی، سراج و معرفی کتاب با صدای شهلا جمشیدیان از بخش‌های متنوع این برنامه است که با اجرای فاطمه نعمتی، امشب ساعت ۲۱:۰۰ از سیمای جهان بین پخش می‌شود.


بیشتر بخوانید


صدای شبکه جهان بین نیز ویژه برنامه «ماه در مُحاق» را به تهیه کنندگی رحمان داودیان و گویندگی زهرا خنکداری تقدیم شنوندگان می‌کند.

گفتار موضوعی، گزارش‌های مردمی، تلفن و پیامک، گفت و گوی کارشناسی پیرامون زندگینامه و فضائل و کرامات حضرت، بسته‌های صوتی و مداحی و نوحه خوانی از بخش‌های گوناگون این برنامه است که روز پنج شنبه از ساعت:۰۹:۰۰ تا ۱۰:۰۰ صبح روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.