۳ کشتی‌گیر ناشنوا از آذربایجان‌غربی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی گفت: سه کشتی‌گیر از این استان به منظور آمادگی جهت المپیک ناشنوایان به سومین اردوی تیم ملی دعوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -عبدالسلام معروفی گفت: "علی شکیبازاده" از شهرستان ارومیه، "شهاب رحیمی" از شهرستان بوکان و "حسین سیفلو" از شهرستان خوی سه کشتی‌گیر استان هستند که به سومین اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند.

او می گوید: کشتی گیران ناشنوا و کم شنوای استان جزء دعوت شدگان اولین و دومین اردو نیز بودند و در جریان برگزاری مسابقات کشوری ۲ ماه گذشته در استان قزوین موفق به کسب مدال‌های رنگین طلا، نقره و برنز شدند.

به گفته رییس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی ؛کشتی‌گیران استان زیر نظر رضا لایق سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و کادر فنی در قزوین در اردو حضور دارند

سومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جهت اعزام به المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل از ٢٣ بهمن تا سوم اسفند به میزبانی استان قزوین در حال برگزاری است.

دی‌ماه امسال ۴ ورزشکار استان به اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و والیبال ساحلی و تیرماه امسال نیز ۶ والیبالیست از این استان به اردوی دوم تیم ملی ناشنوایان و کم شنوایان کشور دعوت شده.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.