افزایش تعداد کالا‌های اساسی عرضه شده در سامانه بازرگام

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: تعداد کالا‌های اساسی عرضه شده در سامانه بازرگام اکنون به پنج قلم افزایش یافته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- ایرج صفایی گفت : اکنون پنج قلم کالا شامل برنج ایرانی، برنج تایلندی، روغن سرخ کردنی، ماکارونی و تخم مرغ در فهرست توزیع کالا‌های اساسی در سامانه بازرگام استان کرمانشاه وجود دارد.

به گفته مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با پیگیری و تلاش‌های های انجام شده این کالا‌ها با قیمت تنظیم بازار به سامانه بازرگام اضافه شده و شکر و مرغ منجمد نیز از امروز در لیست این فهرست قرار خواهند گرفت.

ساکنان شهر کرمانشاه اکنون می‌توانند از این سامانه استفاده کنند، زمینه راه اندازی سامانه برای سایر شهرستان‌ها نیز فراهم است و در صورت ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی بازرگام در دیگر شهرستان‌های استان نیز فعال می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکشین بازرگام به آدرس الکترونیکی https://kermanshah.bazargam.com/نسبت به ثبت سفارش اینترنتی کالا‌ها با نرخ مصوب اقدام کنند.

اکنون امکان ثبت سفارش برای خرید برنج تایلندی با قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی ۱۲۵ هزار تومان، برنج ایرانی با قیمت هر کیسه پنج کیلویی ۲۱۰ هزار تومان، تخم مرغ به ازای هر شانه ۳۰ عددی با قیمت ۴۳ هزار تومان، روغن سرخ کردنی ۸۱۰ گرمی ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان و ۱۳۵۰ گرمی ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان و ماکارونی هفت هزار و ۸۰۰ تومان در سامانه بازرگام کرمانشاه برای عرضه اینترنتی موجود است.

با راه اندازی سامانه توزیع اینترنتی کالا دیگر قیمت اضافی از کسی دریافت نمی‌شود، کالا‌های توزیعی این طرح با نرخ مصوب درب منزل به دست شهروندان خواهد رسید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.