برگزاری تمرین سرخپوشان پس از سخنرانی سرمربی/ رضاییان آماده حضور در دیدار پرسپولیس - آلومینیوم

تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از شنیدن صحبت های یحیی گل محمدی سرمربی تیم تمریناتش را آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم فوتبال پرسپولیس پایتخت پس از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم تمرین سه‌شنبه را آغاز کرد.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان امروز به مدت ۶۰ دقیقه تمرینات را به صورت سبک انجام دادند. بیشترین بخش تمرین به ریکاوری و بدنسازی اختصاص داشت.

بازیکنان در ابتدا همراه مربی بدنساز دور زمین دویدند و پس از آن با حضور در سالن بدنسازی زیر نظر کادرفنی به کار با وزنه و بدنسازی پرداختند.   

کادر پزشکی همچنان تمرینات اختصاصی امید عالیشاه و سیامک نعمتی را زیر نظر دارد. مهدی ترابی هم امروز بعد ازمنفی شدن  آزمایش خود، به  تمرینات تیم پیوست .دیگر بازیکنان نیز  بدون هیچ مشکلی در اختیار کادر فنی بودند.

 پرسپولیس، فردا (چهارشنبه) و پس فردا دو جلسه تمرین خواهد داشت و عصر پنج‌شنبه، برای کسب آمادگی بازی جمعه مقابل تیم آلومینیوم اراک راهی اردو می شود. 

رامین رضاییان نیز که به تازی به جمع سرخپوشان بازگشته در تمرین اخیر خود پیراهن شماره ۱۷ را بر تن داشت. در این شماره ۱۷ متعلق به مهدی شیری بود و در این فصل بازیکن دیگری امکان استفاده از این شماره را رد مسابقات رسمی نخواهد داشت.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، رامین رضاییان در گذشته با شماره ۲۷ برای پرسپولیس بازی کرده بود و در بازگشت مجدد به جمع سرخپوشان نیز قرار است این پیراهن را به او اختصاص دهند. رامین رضاییان در صورت صلاح دید مربی می تواند روز جمعه در ترکیب تیمش حضور داشته باشد. 


بیشتر بخوانید

پرسپولیس در میان ۱۰۰ تیم برتر جهان باقی ماند/استقلال ۳ پله صعود کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
ماشالله تیم
خدا حفظتون کنه
همیشه صحیح و سالم باشید
مایه افتخار ایرانید
آخرین اخبار