اینس: رونالدو یک بازیکن خودخواه است

هافبک سابق شیاطین سرخ از حضور و عملکرد کریستیانو رونالدو در تیم منچستر یونایتد انتقاد کرد و او را یک بازیکن خودخواه معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از timbarsky، پل اینس اسطوره باشگاه منچستریونایتد به خاطر انتخاب کریستیانو رونالدو به جای ارلینگ هالند انتقاد کرد.

رونالدو ۳۷ ساله، نماد شیاطین سرخ، با انتقالی ۱۲.۸۵ میلیون پوندی از یوونتوس در ماه آگوست، با هیاهوی زیادی به اولدترافورد بازگشت.

اما بازگشت فوق ستاره پرتغالی الهام بخش منچستریونایتد برای پیشرفت نیست، زیرا تیم رالف رانگنیک همچنان یک فصل کابوس وار را پشت سر می‌گذارد.

اینس مصمم است که باشگاه سابقش تصمیم اشتباهی گرفته است. هالند دورتموند یک هدف بلند مدت بود و یونایتد می‌توانست تابستان گذشته او را در اختیار داشته باش.

اینس می گوید: زمانی که اوله برای اولین بار مسئولیت تیم را بر عهده گرفت، تیم تماما جوان شده بود، اما ناگهان افراد ۳۷ ساله را به خدمت گرفتند. زمانی که رونالدو برای اولین بار وارد زمین شد، همه فکر می‌کردند که تصمیم خوبی رفته شده و اگر رونالدو نبود، نمی توانستند در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا کنند. هواداران گفتند او برای باشگاه، بازیکنان و جوانان مناسب خواهد بود، ما فکر می‌کردیم اینطور باشد. من احساس ناامیدی می‌کنم، اما ما باید این موضوع را پشت در‌های بسته انجام دهیم، نه مقابل طرفداران و دوربین‌ها.

پل اینس معتقد است یونایتد باید تمام تلاش خود را برای جذب هالند انجام می‌داد. رونالدو قبل از سال نو ۱۴ گل به ثمر رساند، اما در ۶ بازی اخیر خود غایب بود و این طولانی‌ترین غیبت او از زمان انجام هفت بازی بدون گل برای یونایتد در فصل ۰۹-۲۰۰۸ است.

رونالدو پس از اینکه رانگنیک او را از برنلی اخراج کرد به تیم بازگشت، اما پس از از دست دادن پنالتی جام حذفی مقابل میدلزبرو، دو موقعیت خوب مقابل ساوتهمپتون را از دست داد.

اینس می‌گوید: او یک بازیکن خودخواه است، رونالدو  اگر گل نزند، خوشحال نخواهد شد. قرارداد رونالدو با اولدترافورد تا پایان فصل آینده اعتبار دارد، اما بدون مربی، در تابستان سردرگمی  در تیم حاکم می شود؛ من نمی‌دانم که آیا او سال آینده می‌ماند یا خیر. بستگی به این دارد که چه کسی در پایان فصل بیاید. اگر رانگنیک بماند، فکر می‌کنم رونالدو می‌رود اما اگر مائوریسیو پوچتینو بیاید، او می‌تواند بماند. اما رونالدو باید بازی کند، وقتی به سه امتیاز نیاز داریم، نمی‌توانیم هفته‌ای نیم میلیون پوند برای نیمکت نشینی مقابل برنلی به کسی بپردازیم. چرا به کسی گوش دهیم که هر طور بخواهد رفتار می‌کند؟ 

اینس همچنین از باشگاه به دلیل انتصاب رانگنیک به عنوان سرمربی موقت به جای سولشایر در ماه نوامبر انتقاد کرد و گفت: آخرین چیزی که آن‌ها نیاز داشتند یک سرمربی موقت بود، زیرا این فقط به بازیکنان می‌گوید که او در پایان فصل اینجا نخواهد بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار