تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه خرمشهر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه خرمشهر تا پایان اسفندماه تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سرهنگ امیرعباس آسمند گفت: جشنواره داستان کوتاه خرمشهر، یازدهمین جایزه ادبی یوسف است که به مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود و شرکت کنندگان برای شرکت در این جشنواره تا پایان اسفندماه فرصت دارند.
 
او با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود گفت: تألیف و ارسال آثار برای همه گروه‌های سنی آزاد است و حجم آثار ارسالی به این جشنواره باید حداکثر پنج هزار کلمه باشد.
 
آسمند گفت: آثاری که از طریق پست و یا از طریق پست الکترونیک جشنواره در فرمت‌های doc، docx و pdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود، به بخش مسابقه راه پیدا می‌کنند.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثاری به این مسابقه راه پیدا می‌کنند که پیش‌تر منتشر نشده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند.
 
آسمند با اشاره به جوایز برگزیدگان این دوره از جایزه ادبی یوسف، گفت: جایزه برنده اول جشنواره صد میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، جایزه یرنده دوم ۷۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، جایزه برنده سوم۵۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه برنده چهارم تا دهم ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر خواهد بود.
 
او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان اسفند امسال به دبیرخانه جشنواره به آدرس یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک ۸، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و یا از طریق پست الکترونیکی جشنواره به آدرس bonyadyasouj ۲۰۱۵@gmail.com ارسال کنند.
 
آسمند با اشاره به درخشش نویسندگان این استان در دو دوره اخیر جایزه ملی ادبی یوسف، گفت: کهگیلویه و بویراحمد در دوره نهم جایزه ادبی یوسف دو مقام شایسته تقدیر کسب کرد و در دوره دهم این جشنواره که امسال برگزار شد، موفق به کسب مقام دوم این جشنواره شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.