تعطیلی یک هفته‌ای مهد‌های کودک در وضعیت قرمز کرونایی

معاون سلامت آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : مهد‌های کودک در وضعیت قرمز کرونایی استان یک هفته تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- ماشاالله پروین گفت : بر اساس اعلام رنگ بندی‌های کرونایی توسط ستاد ملی کرونا در استان کرمانشاه مقرر شد که از ابتدای هفته جاری تمام مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم تا دبستانی‌ها در شهر‌هایی که وضعیت قرمز دارند حضور در مدارس تعطیل و آموزش‌های لازم از طریق برنامه شاد و در بستر فضای مجازی انجام گیرد.

به گفته معاون سلامت آموزش و پرورش کرمانشاه تمام مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در شهر‌های دارای وضعیت قرمز مانند سایر مدارس تا پایان هفته تعطیل بوده و در صورت ادامه این وضعیت تعطیلی‌ها ادامه دارد خواهد بود، اما برای روند تعطیلی یا عدم تعطیلی‌ها در هفته بعد باید منتظر اعلام رنگ بندی‌های جدید از سمت ستاد ملی کرونا بود.

واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال آغاز شده و بیش از ۱۲ درصد کودکانی که در حال تحصیل هستند دز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند و بعد از گذشت ۲۸ روز می‌توانند برای دریافت دز دوم واکسن به مراکز تجمیعی تزریق واکسن مراجعه کنند.

در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال دز اول و بیشتر از ۸۵ درصد آن‌ها دیگر دز دوم واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند.

از والدین دانش آموزانی که برای فرزند خود واکسن دریافت نکرده‌اند تقاضا داریم هرچه سریع‌تر برای حفظ سلامتی فرزندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه و برای فرزندان خود واکسن دریافت کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.