دوران بحران رونالدو آغاز شد

رونالدو می‌خواهد تمام دقایق بازی در زمین باشد، اما سرمربی منچستر یونایتد تا حدودی این موقعیت را از او گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از اوجوگو، منچستریونایتد همچنان با عملکردی بسیار پایین‌تر از حد انتظار در حال گذراندن این فصل است. این تیم با تساوی ۱-۱ شنبه گذشته مقابل ساوتهمپتون  به رده پنجم لیگ برتر  سقوط کرد و لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲-۲۳ را از دست داد.

 آلن شیرر مهاجم و ملی پوش سابق انگلیس درباره رونالدو بازیکن این تیم گفت:  او بازیکنی باورنکردنی و یکی از بهترین‌های تاریخ است، اما در حال حاضر ۳۷ سال دارد. او دوست ندارد کنار گذاشته شود، زیرا  میل بی نظیری برای پیروزی و عزم بزرگی برای شکست نخوردن دارد. رونالدو می‌خواهد در تمام دقایق و در همه بازی ها، در  زمین باشد و این به مربی هم فشار می‌آورد.

شیرر گفت: "من رونالدو را به خاطر هیچ چیز سرزنش نمی‌کنم. همین اتفاق برای من رخ داد. در پایان کارم چند بار کنار گذاشته شدم و نمی‌توانم توضیح دهم که چقدر از آن متنفر بودم. حس می کردم  تحقیر شدم. "

او گفت: داشتن کریستیانو رونالدو در تیم باید مانند یک رویا برای جوانان باشد. اگر تا کنون از او نصیحت نمی خواستید همین حالا دست به کار شوید. 

رونالدو از  هرج و مرج تیمش عصبانی است و چیز بهتری می‌خواهد.

شیرر در طول دوران حرفه‌ای خود با ساوتهمپتون، بلکبرن و نیوکاسل درخشید. او برای تیم ملی انگلیس در ۶۳ بازی ۳۰ گل به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار