حاجی بابایی: سال آینده حقوق ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی نداریم/ صندوق بیماری‌های صعب العلاج ایجاد می‌شود

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: صندوق بیماری‌های صعب العلاج ایجاد و دولت متعهد می‌شود که یک ریال از این صندوق را به افراد برخوردار ندهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - حمیدرضا حاجی بابایی گفت: دولت موفق نشد برای رقم ۲۰ درصد برداشت از صندوق توسعه تاییدیه بگیرد.

به گفته حاجی بابایی در نتیجه این اتفاق، ۱۳۷ هزار میلیارد تومان منابع دولت کاهش پیدا کرد و برای آن مصارف هم تعیین شده بود. هشتاد هزار میلیارد تومان به مبلغ دولت برای یارانه اضافه کردیم که به ۲۲۰ هزار میلیارد تومان رسید.

دولت که در لایحه بودجه سال آینده پیشنهاد برداشت ۲۰ درصد از سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی را مطرح کرده است، تاکید دارد که این برداشت غیرمتعارف نیست و به دلیل شرایط تحریمی این اقدام را انجام خواهد داد.

هر گونه برداشتی از صندوق توسعه ملی در قالب بودجه یا خارج از آن باید با مجوز مقام معظم رهبری باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق که در نشست خبری این کمیسیون سخن می گفت می گوید در ماجرای حذف ارز ترجیحی، کمیسیون تلفیق در کنار مردم قرار گرفت و ۹ میلیارد دلار ارز ترجیحی برای سال آینده مصوب کرد. در این بین چهار میلیارد دلار ارز ترجیحی در جهت حمایت از صنعت کشاورزی به صورت ریالی برای کاشت گندم اختصاص دادیم. براین اساس سال آینده نیاز به واردات گندم نداریم، زیرا قیمت خرید تضمینی گندم ۹ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

بروز جهش ارزی در اواخر سال ۱۳۹۶ و افزایش قیمتها در طی سالهای ۱۳۹۷تا ۱۳۹۹، موجب شد تا دولت به منظور حمایت از اقشار ضعیف و متوسط جامعه در تأمین نیازهای اساسی، سیاست تخصیص ارز ترجیحی۴۲۰۰ تومانی را برای واردات کالاهای اساسی به ویژه اقلام غذایی(از قبیل گندم، جو، برنج، گوشت قرمز و سفید، روغن نباتی، تخم مرغ و غیره) در نظر بگیرد.

اما بار مالی و کسری بودجه ناشی از تداوم این سیاست، که محل تامین آن پایه پولی کشور است، تورم بیشتری به همراه دارد. در نهایت نیز در کش و قوس های فراوان از حذف ارز ترجیحی در جهت حمایت از مردم چشم پوشی شد.

 همچنین یارانه کالا‌های اساسی، دارو و گندم حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود. دولت رقم یارانه کالا‌های اساسی را ۱۷۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد میزان مالیات حقوق در سال ۱۴۰۱ اعلام شد؛ میزان پایین‌ترین حقوق ۵ میلیون تومان، برای شاغلین ۵ میلیون و ۶۰۰ و برای بازنشستگان ۵ میلیون در نظر گرفته شد.  ۶۰ درصد افزایش حقوق داشتیم، حقوق تا ۵ میلیون از پرداخت مالیات معاف است. از ۵ تا ۱۵ میلیون ۱۰ درصد مالیات می‌پردازند، مازاد ۱۵ تا ۲۵ میلیون ۱۵ درصد مالیات می‌پردازند و مازاد ۲۵ میلیون تا سقف ۷ برابر ۲۰ درصد مالیات می‌پردازند.

۵ بهمن امسال رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه هم در نشست خبری خود، گفته بود مالیات حقوق‌های بین ۵ میلیون و ۶۰۰ تا ۱۵ میلیون تومان، ۱۰ درصد، از ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان، ۱۵ درصد؛ و از ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان، ۲۰ درصد تعیین شد.

به گفته زارع حقوق‌های بیشتر از ۳۵ میلیون تومان نیز مشمول ۳۰ درصد مالیات می‌شوند. همچنین این مالیات‌ها شامل مابه‌التفاوت هر پلکان می‌شود.

حاجی بابایی با اشاره به مشاغل دولتی هم گفت ۵ هزار میلیارد تومان برای تعرفه پرستاری قرار داده شد. بودجه رتبه بندی معلمان را از ۲۵ به ۴۰ هزار میلیارد تومان رساندیم. ۴۰ هزار میلیارد تومان برای بدهی و مطالبات جانبازان و ایثارگران به ویژه جانبازان ۷۰ درصد تعیین شد. بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق برای اولین بار، پدر و مادر شهدا حداقل حقوق را دریافت خواهند کرد.

صبح امروز، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت تعرفه گذاری خدمات پرستاری مبتنی بر عملکرد است. بر اساس میزان ارائه خدمت به بیماران در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها خواهد بود.

به گفته عباس عبادی پیش بینی این است که بین ۲۰ تا ۲۵ درصد به طور متوسط به درآمد پرستاران با اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری اضافه شود.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: برای اولین بار کمیسیون تلفیق بودجه تصویب کرد یک صندوقی به نام صندوق بیماری‌های صعب العلاج ایجاد شود تا از بیماران کم برخوردار حمایت شود. ۲۰ هزار میلیارد تومان وام ۴ درصد و ۵ هزار میلیارد تومان وام بلاعوض در این صندوق در نظر گرفته شده است و دولت متعهد می‌شود که یک ریال از صندوق بیماری‌های صعب العلاج را به افراد برخوردار ندهد.

هم اکنون و در نبود صندوقی برای بیماران صعب العلاج، براساس آخرین آمار صندوق بازنشستگی کشوری، این صندوق از ۳۲ هزار بازنشسته کشوری که به بیماری های خاص و صعب العلاج مبتلا هستند، حمایت می کند.

حاجی بابایی در ادامه با بیان اینکه ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال و تولید معین شده، بیان داشت: ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال خرد در اختیار استان‌ها قرار داده می‌شود و همچنین ۵ و نیم میلیارد یورو با تهاتر نفت برای پروژه‌های پیشران تعیین شد. حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان برای مناطق محروم در تبصره ۱۴ لایحه بودجه قرار داده شد.

حاجی بابایی با اشاره به وضعیت این روزهای بورس تاکید کرد در زمینه بورس دست دولت باز گذاشته شد تا دولت بورس را تنظیم، کنترل و اداره کند تا افراد حقیقی در بورس بیمه شوند و مورد هجمه بزرگ سرمایه گذاران قرار نگیرند.تا امروز در کمیسیون تلفیق هیچ تصمیم شخصی در بودجه گرفته نشده است و بودجه سال آینده یک بودجه دقیق، شفاف و قابل دفاع است و همچنین در تبصره ۱۴ بودجه بنده به عنوان رئیس نظری نداده ام و همچنین یک سر سوزن ابهام در بودجه ۱۴۰۱ نیست و هیچ فشاری نمی‌تواند نظر کمیسیون را تغییر دهد.

پیش از این مجید عشقی خبرداده بود بسته‌ای شامل ۱۰ بندِ موثر در وضعیت بازار سرمایه در ستاد اقتصادی دولت طراحی و برای تصویب به مجلس ارسال شده است.

همچنین جعفر قادری عضو کمیسیون تلفیق مجلس هم دو روز پیش گفته بود این بسته به طور کلی مورد تایید اعضای کمیسیون تلفیق قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه بودجه دولت افزایش پیدا نکرده و بار اضافی بر دولت تحمیل نشده است، تاکید کرد: در سال ۱۴۰۱ و با مصوبات ما حقوق ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی دیگر پرداخت نخواهد شد.

به گفته حاجی بابایی در صحن کمیسیون تلفیق بعضا مصوبات و پیشنهاداتی داریم ولی بعدا حذف می شود، خرید خدمت سربازی هم جز همین مسائل بود. درباره سربازی مصوبات متفاوتی داده شد و اعضای کمیسیون برای رید خدمت سربازی ایرانیان خارج از کشور مصوبه ای داشتند و دیگری هم خرید خدمت سربازی در داخل کشور بود.

کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت و کمیسیون تخصصی، درآمدی برای دولت در بودجه ۱۴۰۱ از محل خرید خدمت سربازی پیش بینی کرده بود.

اما دو هفته پیش بود که شهریار حیدری عضو کمیسیون تلفیق اعلام کرد ستاد کل نیروهای مسلح با پیشنهاد خرید سربازی برای مشمولین داخل کشور مخالف است. دلیل ستادکل نیروهای مسلح از این جهت مخالف است که نیروهای مسلح به سرباز نیاز دارد و از طرفی این کار مشوقی برای خرید سربازی نباشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۳۴ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
حقوق یکسال بنده اگر هیچ ریالی از آن هزینه نکنم سالی ۶۰ میلیون هم نمیشه . چطور یک نفر ماهی ۱۰۰ و یا ۲۰۰ میلیون میگیره . تازه چیزی که اعلام شد ؟ مگه اونا چه کاری انجام میدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
۲۵ درصد حقوق پرستار ها را زیاد کنید انوقت به معلم که می رسید گدا می شید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
چرو هنوز خبری از عیدی نیست لطفا سال ب سال میخواد بگی قربون سال قبل سال ۹۹ بهمن ۹۹ عیدی رو ۱۵ بهمن پرداخت کردن اما امسال هنوز پرداخت نشده خدا ب دادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
یعنی واقعا افرادی هستند که ۱۰۰ و ۲۰۰ م پول بیت المال میگیرند
خدایا به خودت پناه میبرم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۳۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
فکنم منظورشان اینکه // خواهشا هرچی دزدید بسه دیگه // خواهشا از سال 1400 دیگه ندزدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
وای خدا این حقوق های نجومی ۱۰۰ میلیون ۲۰۰ میلیون حالا چی شده که دولت بعد ۴۳ سال متوجه شد که بعصی اینقدر حقوق می گیرن ما بدبخت کارگر ساده اولین حقوق دریافتیمون ۲۰۰۰ بود الانم که بازنشست شدیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی میرمعصومی
۱۹:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
من از امریه تعاون کار قبول نشدم انصراف دادم تعاون نامه زده محل اعزامی حذف کنه سپاه حذف نکردن از اینور میخوام تو شهر خودم اردبیل در سپاه حضرت عباس خدمت کنم و اونجا هم قبلا مدارک داده بودم میگن تو سامانه ثبت شده اعزامی جای دیگه زدن امریه تبریز آموزشی و نمیتونیم اینجا ثبت کنیم باید با در سپاه مسلح کل تماس بگیری در حالی که حذف کردن منو از امریه تعاون و به سپاه هم نامه زده ولی تو سامانه سپاه حذف نشده به همه جا زنگ زدم و رفتم تعاون و سپاه و... هیچ کس جواب نمیده و درستش نمیکنه کارت سبز سه ماه رفتم 45 روزه و بسیجی هم 15 سال فعال دارم فوق لیسانس هم دارم ولی منو میخوان آموزشی جای دیگه دور ببرن بعد از آموزش هم من جای دور بدن اگه کسی اینجا سپاهی یا کل مسلح به من کمک کنه اسفند اعزام میشم. مهدی میرمعصومی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
آقا تا می تونید حقوق های پایین رو اصلاح کنید تا توان خرید مردم ضعیف بالا بره
پولدارها که همیشه پولدار هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یعنی یک کار آفرین حق این حقوق رو نداره ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یک کار آفرین که خودش رئیس کارگاه یا کارخانه هست. مگر هنوز هم کسی هست200ملیون حقوق بگیره. همون رئیس جمهور امریکا ویا مدیران ناساهمچین حقوقی نمیگیره که یک مدیر توایران میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
آهای فرصت طلبان مردم از رئیسی می‌نالن دلیل نمیشه دلشون واسه روحانی صبح جمعه ای تنگ شده باشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
جالبه تو ایران بجای اینکه کمک کنیم به فقرا که غنی بشند. داریم اغنیا را هم فقیر میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۶:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
كاش اين مجلس بي دانش و بدور از اقتصاد حقوق 4 و 5 ميليوني و هم حذف كنه
مملكت و به دلار دارن معامله ميكنن بعد دستمزد ريالي ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
جنابعالی و همکارانتون چی !؟چند میگیرید و چند خواهید گرفت !؟شما که ظاهراً خودتون رو از نظام پرداخت هماهنگ مستثنی کردید زرنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
زنگ خطر واسه مردم بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
100میلیون 200 میلیون حقوق برای چه پستی...؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طاغوت و دوران اشراف بازی ها رو به یادمون می آره..

این رد پای بعضی دولتها.. ، بعد از رحلت امام (ره) عزیزمان است.

امید که به اذن اخدا ، با دولت جدید به مرور زمان ، این بی تعادلی ها تو ایران عزیزمون درست بشه و
نور عدل و عدالت ، که وعده الهی است کشور زیبای ما را روشن و زیبا و زیباتر کند.
ان شاء الله



روح منی خمینی بت شکنی خمینی
" تا آخر ایستاده ایم "
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۴:۵۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
مسئول محترم ، صدای زنگی را که در ۲۲ بهمن میشنوید ، اعلام موجودیت انقلاب اسلامی ایران است و معنا و مفهوم آن این است که هر چه سریعتر به دامان انقلاب پناه ببرید .
سقف و کف پرداختی متناسب با ارزش ها و معیارهای انقلاب تعیین ، ابلاغ و کنترل کنید . هر بزرگواری حس میکنه حقش بیشتر از اینهاست ، میتونه بره سراغ مشاغل آزاد ، اجباری نیست یا در اولین فرصت با اولین پرواز بره به جایی که بیشتر بهش میدن ، البته اگه بدن.
طرف مردمو داشته باشین ، هزارانش از این خقوق بگیرها به وقت اضطرار غیبشون میزنه ، مثل دوروبریای شاه، گفته باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
بزار دستت و روی ماهت رو بوس کنیم که منت سرمون میگذارید که دیگه حقوق ۱۰۰میلیونی نمیدین! خدایا لااقل تو بشنو که مسئول مملکت ما برای انجام وظایف خودش هم منت سر مردمش میگذاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
اخه اینقدر ازاین حقوقها گرفتن که اینها چیزی نیست مثل هیئت رئیسه بانک تجار که هم برا خودش وهم اطرافیانش تا300میلیون تصویب کرد. علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
واقعا این همه تفاوت حقوق 5میلیون تا 30میلیون دلیلش چیه اون که30میلیون میگیره چطوری کار میکنه که حقش اینه؟!!! تازه این حقوقشه کلی هم مزایا داره با بهترین بیمه وکلی عیدی در مناسبت های مختلف بعد اونی که 5تومن داره یه بیمه ناکارامدم داره که مجبوره بیشترین هزینه درمانش را خودش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
این طرز تفکر سوسیالیستی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
عدالت مال اسلامه

نجومی خورهای کثیف و بیسواد و بی تخصص تا حرف از عدالت میشه چون عدالت جلو اختلاس ، غارتگری و ویژه خوربشان را می گیرد
عدالت را طرز فکر سوسیالیستی می خوانند

و این از بیشرفی نجومی خوارهاست
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده بسیجی
۱۴:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام نمایندگان محترم تقاضاداریم رزمندگان بسیجی دفاع مقدس معسرفاقدبیمه حمایت کنیدحداقل حقوق بیمه درمانی درجبهه ۱۶سال داشتندحالا۵۵سال دارای فرزندفاقدشغل درتنگنا معیشتی ودرمان هستندحمایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
مقدار دریافتی و کارت های رفاهی همسان سازی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
با 600 هزار افزایش حقوق چیکار کنیم؟بدیمش برای اجاره خانه؟ گوجه؟ گوشت؟ کرایه ماشین؟....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
حتما ۳۰۰ و ۴۰۰ میلیونی خواهید داشت به این اضافه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سرقت خودرو بیش از حد زیاد شده چرا حکم درست اجرا نمیشه چرا دست قطع نمی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یعنی حقوق 200 ملیونی داشتیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
اینکه با خرید سربازی مخالفت کردن فرض کنیم همه بخوان بخرن آخه کسی که الان به زور دو تا نون برای خونش میخره چطور میتونه مبلغ خرید سربازی کا پایش ۲۵۰ میلیون تومانه رو پرداخت کنه خدایی خودشون به حرفهایی که میزنن خندشون نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
حقوق پیش کش واقعاً اگر به فکر مردم بیچاره ومبارزه با مفسدان اقتصادی و اختلاسگران و گرانفروشان هستید باند بازی را کنار بگذارید و با تمام توان خود با کسانی که در این چند سال هر جوری که دلشان خواست قیمت اجناس داخلی را هزاران برابر کردن مبارزه کنید واز قیمت گذاری دستوری آقایان حمایت نکنید از حق و حقیقت حمایت کنید حساب دو دوتا چهارتا است اما متأسفانه چرا باید بعضی از آقایان حسابشان دو دوتا چهارهزارتا باشد قیمت ها را ببینید براساس چه منطق و اصولی اینقدر رشد داشته که هیچ کسی جرأت ندارد با این آقایان برخورد کند و همیشه مردم بیچاره باید با صبر و تحمل تاوان آن را بدهند واقعاً اگر راست میگویید با این آقایان برخورد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یکی دو میلیون حقوق میگیره و یکی دویست میلیون!!!!!!!
Germany
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
آقای حاجی بابایی لطفا ‌شفاف بفرمایید حقوق یا دریافتی؟
خوب میدانید که بین این دو تفاوت بسیار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
احتمالا منظورشان این است که حقوقهای نججومی بالای 200 میل خواهد بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یعنی واقعا حقوق 100 میلیونی و 200 میلیونی هم وجود داشته عجب!!!!!! خوب این حقوق‌ها را اگر داده بودید به بچه های المپیادی که الان فکر کنم همشون در ایران مانده بودند که!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
بله خود آقای حاجی بابایی نجومی بگیره اگر راست میگن چطور میشه یک نماینده قبل و بعد ۴ سال نمایندگی باید زندگیش اینقدر تغییر کند !!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
کاربری راست گفت از همه چیز از ما بازنشستها مالیلت میگیرن اخه واسه چی فقط نفس میکشیم رو یادشون رفته از ما مالیات لگیرن دولت باید کاری کنه که قشر کارگر بازنشسته وفقیر ومتویط جامعه اصلا مالیات ندن از قشر سرمایه دار جامعه اون مالیات رو بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
مگه داشتیم
وا ویلا
منم میخوام حقوق 100 میلیونی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
ماشاالله مگه داشتیم مردمذبیچاره وکارگرها وبازنشستها بیچاره ها حد اقل حقوق رو میگیرن بعد حقوق ۲۰۰ میلیونی هم داشتیم این پولها رو چیکار میکردن دوش میگرفتن یا توش شنا میکردن از خوشحالی انشاالله دولت مقتدر امسال حقوقها ی مسئولین رو تقریبا همسطح مردم جامعه کنند تا مردم با جان ودل این دلسوزی دولت رو حس ولمس کنند عملا انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۱۳:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یعنی شما سال آینده میخاید به پزشکان حقوق در حد متعارف بدین.کارانه اونا 100میلیونه ..خدایا توبه ----بابا ول کنیین .چار ریال بزارید روی حقوقا ما
France
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
صد رحمت به روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
درود بر رئیسی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
چه ربطی داره؟؟؟ خدایی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
حقوق ندهید زندگی هرفرد را اداره کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
ولی حقوق 99999999 تومان خواهید داشت
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
خود این صندوق محل دیگری میشود برای چند مدیر و کارمندان نجومی بگیر و چگونگی اختصاص به کی و کی!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
100میلیون 200 میلیون حقوق برای چه کاری؟ چه خلاقیتی؟چه جهش تولیدی؟چه مغز متفکری؟چه دانشمندی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
کار آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
مگه فقط پرستار کارمند دولت که هر روز حقوقش زیاد میشه بقیه کارمندان و مردم چی؟!؟! در کرونا زحمت می کشند قبول اما این دلیل نمیشه که بقیه زیر خط فقر بمانند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یا اباالفضل! یعنی حقوق 100و200میلیونی داشتیم؟!خدایا ما چه گناهی کردیم در ایران به دنیا اومدیم؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
تازه فکر کنم منظور از اینکه دیگه چنین حقوقی نداریم این بوده که از این به بعد ۵۰۰ میلیون میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۴:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
چاشته کم اله حالا از خواب بیدار شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
پولای این صندوق هم بدید به تیم پیروزی بابت پرداخت بدهی هاش و خرید بازیکنای میلیاردی مثل صندوق حمایت از اشتغال در مناطق محروم و کم برخوردار که بابت طلب کالدرون ازش برداشت شد و به لطف قلم فروش های بی وجدان صدای هیچیکی در نیومد . وجدانتو چند فروختی قلم فروش چلویی !!!
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
دوچرخه سازی فک کنم قرص هاتو نشسته خوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
ای کیسه کش پرسپولیس فقط برندش میلیاردها تومان ارزش داره میدانی بابرد این تیم۶۰میلیون نفرخوشحال میشن...اگه راست میگی بگو حق بخش را صداسیما بده تا این تیم اینقدر بدهکار نباشه وتوکیسه کش طعنه نزنی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
فکر کنم منظورش اینه که از سال اینده حقوق 300 میلیونی به بالا میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
ولی 99میلیونی و199میلیونی داریم خخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۴۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
حاجی بابایی باید میشد وزیر آموزش و پرورش
بقیه وزارت خونه ها رو اصلا در نظر نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
مسخره
۱۱:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
همیشه طوری طرح دادید که شامل دریافت مالیات شده
بعنوان مثال دریافتی امسال
پایه حقوق 2660000 تومان با حق اولاد و حق مسکن و خواربار و غیر همین امسال حدود 5 میلیون دویست دریافتی هست حالا چطور برای سال جدید 5 میلیون اعلام میکنی اقا کسی به ایشون یکم حساب و کتاب یاد بده واقعا خسته نباشید ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کادر درمان
۱۱:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
خودشون میگن خط فقر12 میلیونه اون وقت حقوق 5 میلیون رو بیان میکنه یعنی اینکه خیلی از حقوق بگیران زیر خط فقرن
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
یعنی کم درآمد ترین شخص هم باید مالیات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
صدرحمت به دولت های فبلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
فقط دولت احمدی نژاد خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
بله احمدی نژاد از همه بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
مملکتی که پرثروت باید ازمردم بدبختش
مالیات بگیرین برید از کشور امارت کویت ....
یادبگیرین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
اگه دوست داری برو امارات یا کویت
چرا ایران عزیز وبزرگ رو با این کشورهای کوچیک قیاس می کنی
ثروت امارات از فروش نفت و میزان فروش نفت چند برابر ایران ومهمتر ازاون جمعیت ما با اونا قابل مقایسه هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
همون امارات که میگی ، هزینه خورد و خوراکش برای یک نفر در ماه حداقل ۱۵ میلیون تومنه .
با احتساب اجاره خانه و قبض و پوشاک و مالیات بر درآمد و هزینه رفت و آمد و تفریحات ،ماهیانه حداقل ۵۰ میلیون تومان خرج زندگی یک نفر در امارات هست ... تازه این حداقل هست . واگرنه تا چندین برابر هم وجود داره
آخرین اخبار