صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۵ بهمن

در ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۷۷۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱  هزار و ۷۶۶ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - شاخص کل بورس تهران، امروز دوشنبه (۲۵ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۲ هزار و ۶۶۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۷۸ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید

در ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۷۷۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱  هزار و ۷۶۶ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴۳۳ واحد در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۲۹۵ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. نماد فسبزوار نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۲۵ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۱۹ واحدی قرار گرفت. فرز نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.

در ساعت ۱۱:۴۵ شاخص کل با رشد ۶ هزار ۸۴۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۸۴۲ واحد قرار گرفت. فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص کل در این دقایق داشته است. فسبزوار پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵۷۴ واحدی در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۴۳۶ واحدی قرار گرفت. تاکنون از میان ۷۰۶ نماد، ۶۶ نماد در صف خرید و ۷۱ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۲:۲۵ شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۲۹۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۲۹۳ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۴۱ واحدی در ارتفاع ۳۲۵ هزار و ۵۰۳ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. فسبزوار نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۳۸ واحد در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۳۲ واحدی قرار گرفت.

سه نماد بپاس، تجلی و فزر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. فزر نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. در این دقایق ۷۸ نماد در صف خرید و ۷۱ نماد در صف فروش هستند.

بیشترین حجم معاملات به ترتیب به نماد‌های تجلی، خاورح و وسکرد متعلق است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار