آبادان یکی از برترین های رویداد ملی فهما

قانعیان گفت: آبادان در فهرست شهر‌های برتر در فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ شناخته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _  حسین قانعیان پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد منطقه آزاد اروند گفت:ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما از میان ۲۶ هزار کانون فرهنگی و هنری در مساجد سراسر ایران اسلامی، نام آبادان را در فهرست شهرستان‌های برتر این رویداد ملی معرفی کرد.

سامانه فهما برگرفته شده از کلمه فرهنگی و هنری مساجد ایران است که با هدف ثبت‌نام اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری، ثبت فعالیت‌ها و رویداد‌های کانون‌های فرهنگی و هنری سطح کشور فعالیت می‌کند.

رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ همزمان با ایام‌الله دهه فجر اسامی شهرستان‌های برتر در از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با شعار «به توان مردم» برگزار شده بود.

او گفت: در سومین رویداد ملی فهما پس از بررسی‌های جامع سامانه‌ای، هیات انتخاب از ۴۲۹ شهرستان مشارکت‌کننده در فهما ۱۴۰۰، ۱۸ شهرستان را به عنوان شهرستان‌های برتر درپنج سطح و بر اساس تعداد کانون‌های هر شهرستان معرفی کرد که شهرستان‌های بروجن از استان چهار محال و بختیاری، اشکذر از استان یزد، شادگان از استان خوزستان، قشم از استان هرمزگان، بیله سوار از استان اردبیل و آبادان از استان خوزستان به عنوان شهرستان‌های برتر معرفی شدند.

به گفته این مسئول برخی از ملاک‌های مهم در ارزیابی شهرستان‌های برتر و شاخص، شامل میزان فعالیت و عملکرد کانون‌های شهرستان در رواق‌های ۱۲‌گانه، بروزرسانی مجوز و تکمیل اطلاعات کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد، تعداد رابط یا رابطین برگزیده از حیث امتیاز، تداوم و پیوستگی ارتباط سامانه‌ای در طول برگزاری رویداد و تعداد کانون‌های روستایی بودند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند گفت: در روز‌های آینده شبکه‌های رابطین برتر، کانون‌های شاخص کشور و استان‌های برگزیده بر اساس رواق‌های ۱۲ گانه رویداد ملی فهما معرفی می‌شوند.

انتهای پیام / ا

برچسب ها: مسجد ، فهما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.