تجمع اعتراض آمیز جمعی از مردم در مقابل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی

جمعی از مردم مشهد صبح امروز در اعتراض به گرفتن زمین های خود در مقابل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تجمع کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - برخی از مردم مشهد به دنبال گرفتن حق خود در مقابل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به صورت اعتراض آمیز تجمع کردند. 

یکی از معترضین می گوید: بنده ۲۰ سال پیش زمین خریداری کرده بودم که چند سال بعد شرکت آب منطقه ای بدون دلیل به ما گفت این زمین ها برای شرکت است و در بستر و حریم شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی قرار دارد.

او گفت: در نهایت با کمک شهرداری و فرمانداری وقت، این زمین ها به نام شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی سند خورد و به این نحو این زمین هارا که حق بنده و دیگر مردم بود از ما  گرفتند و به کارمندان خود دادند.

این معترض گفت: ما ۲۰  سال به دادگاه ها مراجعه کردیم تا بتوانیم حق قانونی خودمان را بگیریم و نتیجه این ۲۰ سال پیگیری مداوم این شد که دادگاه رای نهایی را به نفع ما صادر کرد و سازمان آب را محکوم کرد اما شرکت آب منطقه ای می‌گوید من تعیین میکنم که بستر و حریم شما به جای ۶۰ متر ۴۰۰ متر است که طبق این قانون، تمام زمین های ما دوباره از ما گرفته می‌شود و به دست این شرکت بر می‌گردد.

او می گوید: این درحالی است که در قانون اصلی این حریم ۶۰ متر است اما شرکت به ما می‌گوید ۴۰۰ متر! حتی اگر به یک کیلومتر جلوتر از زمین های ما مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که قانون بستر برای آن زمین ها همان ۶۰ متر است اما به زمین های ما که می‌رسید به یکباره ۴۰۰ متر شده است!

 

 

 

تجمع اعتراض آمیز جمعی از مردم در مقابل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی

تجمع اعتراض آمیز جمعی از مردم در مقابل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی

انتهای پیام//ص.ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رحیم محمدی
۱۳:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام..چندین سال قبل دقیقا همین اتفاق برای اهالی دهستان درزاب روستای تلقور افتاد.باغات ما از سال ۱۳۳۶سند قطعی منگوله دار داشت.کلی باغ را تخریب کردند به بهانه حریم رودخانه!دریغ از اینکه در طول تاریخ وجود این رودخانه یکبار به اهالی متراژحریم را اعلام کرده باشند.هنوز هم از اقدامات این سازمان اهالی در حال زیان دیدن هستند.خوشحال می شوم در خدمت شما باشم برای تهیه گزارش از روزگار اهالی تلقور