تشکیل ۲۵۴ پرونده تخلف نانوایی در آذربایجان غربی

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در یک ماه اخیر ۲۵۴ پرونده تخلف به ارزش ۱۴۱ میلیون تومان تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - نادر رحیمی گفت: از ۲۲ دی ماه سالجاری تا کنون که طبق قانون انتزاع وظیفه نظارت و بازرسی بر واحد‌های نانوایی به قرارگاه امنیت غذایی استان محول شده است، تا کنون ۲ هزار و ۲۴۹ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان انجام گرفته و در این راستا ۵۸ مورد شکایات مردمی گزارش و ۲۵۴ پرونده تخلف  با ارزش ۱۴۱ میلیون تومان به مراجع قضایی استان ارسال شده است.

وی همچنین از تشکیل مجموع  ۷۹۰ فقره پرونده تخلف صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای  به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۳ مورد پرونده قاچاق کالا در استان در طی سه ماهه جاری خبر داد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی می گوید: هم اکنون ۳۸ اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالا‌های اساسی مردم به صورت تمام وقت در حال رصد و پایش بازار استان هستند و ۱۶۶ نفر نیروی بسیجی نیز با بازرسان همکاری می‌کنند.

او گفت: برای نظارت بیشتر بر سطح بازار اقلام پر مصرف مردم و تنظیم بازار، نیازمند مشارکت مردم و هم افزایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.