توزیع سیب زمینی وارداتی در بازار کهگیلویه و بویراحمد

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع سیب زمینی وارداتی با هدف تعادل قیمت در روز‌های آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - بهور به توزیع اقلام استراتژیک مصرفی مردم با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اشاره کرد و گفت: به همین علت تاکنون ۷۰۰ تن برنج هندی، ۳۰۰ تن برنج تایلندی، ۳۸۰ تن شکر سهم خانوار و ۳۸۱ تن شکر سهیمه زنبورداران توزیع شده است.

او با بیان اینکه توزیع اقلام مصرفی مردم هم اکنون ادامه دارد، گفت: در سطح شهرستان‌ها کاسبان امین سهیمه خود را دریافت کرده تا به دست مصرف کننده برسانند.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به قیمت سیب زمینی در روز‌های اخیر در سطح استان و کشور اشاره و گفت: با توجه به اینکه در روز‌های اخیر در استان‌های بندر عباس و کرمان سیل‌هایی رخ داد موجب از بین رفتن این مزارع شد و همین عامل دچار کمبود این محصول در بازار شد که وزارت جهاد اقدام به واردات سیب زمینی کرده که در روز‌های آینده در استان‌ها توزیع می‌شود.

او به قیمت گوشت قرمز در بازار اشاره کرد و قیمت آن را بر اساس عرضه و تقاضا عنوان کرد و افزود: سیاست وزارت جهاد این است که قیمت‌ها دستوری نباشد، اما قیمت گوشت گوساله مخلوط هر کیلو ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان و گوشت بره مخلوط هر کیلو را ۱۰۵ هزار تومان مشخص کرده است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.