معاون دادستان کل کشور خبر داد

تشکیل پرونده‌های کشف لوازم خانگی در کشور

معاون دادستان کل کشور گفت: پرونده کشف ۴ هزار قطعه لوازم خانگی در کشور تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - سعید عمرانی در جلسه کارگروه پرونده‌های مهم وملی بند چ ماده ۱۱ قانون مبارزه با قاچاق تشکیل کالا و ارز در سالن شهید رجایی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: موضوع قاچاق بیشتر در جنوب کشور، کردستان و مناطق مرزی مطرح است و این پرونده‌ها را به صورت مصداقی پیگیری می‌کنیم.

به گفته او در حوزه سوخت هم پرونده‌های بزرگی داریم که در ۴ استان کشور تشکیل شده است که پس از صدور حکم، جزییات آن اعلام خواهد شد.

عمرانی گفت: خودرو، لوازم خانگی، دارو‌ها و مکمل‌ها تاریخ گذشته که تاریخ آن‌ها در مکان‌های غیر قانونی تمدید شده از مهمترین پرونده‌های حوزه قاچاق کالا و ارز کشور است، احکام بسیاری از پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در کشور صادر شده است.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
حتما آقازاده بودند. از پای بست ویران است
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۲۳:۳۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام وقتی طلا و جواهری را بی حساب و کتاب در مسیر افراد می ریزیم بعد از انها مطالبه می کنیم که چرا برداشتید ؟ خیلی بد است ( جاهلانه ) می دانید چرا ؟ در قدیم بی سواد های فهیم که هنوز مدرک دکنر ، دکتر قلابی رسم نشده بود ، می گفتند مالت را محکم بگیر همسایه ات را دزد نکن !!! می فهمید یعنی چه ؟ باید طرحی پیاده شود که قیمت تمام شده و سود منطقی و قیمت فروش در هر زمان و مکان بر روی کالا و لوازم حک گردد تا احتکار سودی نداشته باشد و حتی ضرر هم داشته باشد . اگر خبر نگار فهیم و زیرکی باشد بنده آماده تفهیم چگونگی اجرا برای حذف احتکار و گرانفروشی هستم . مهندس گودرزی