افتتاح مرکز اورژانس جاده‌ای چناران

بیش از۳۰ هزار نفر از اهالی شهر‌های سیدآباد، رادکان و روستا‌های پیرامونی آن‌ها از ظرفیت مرکز اورژانس جاده‌ای بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در مراسم افتتاح مرکز اورژانس جاده‌ای سیدآباد چناران گفت: ایجاد و بهره‌برداری از این مرکز امداد جاده‌ای در سیدآباد، با نگاهی به نیاز‌های منطقه انجام گرفته است. مسیر‌های جاده‌ای این منطقه، در ایام پیک حضور گردشگران، ترافیک بالایی دارند و در صورت بروز حادثه، نیاز به امدادرسانی فوری وجود خواهد داشت و این مرکز، ظرفیت مذکور را تامین می‌کند.

مرکز امداد جاده‌ای شهر سیدآباد، در مساحت ۱۳۵ متر مربع، در حاشیه جاده سنتو ساخته شده و ۴۷۰ میلیون تومان صرف ایجاد و تامین زیرساخت آن شد.


بیشتر بخوانید




هدف از احداث این مرکز سرعت بخشی به امر امدادرسانی به ویژه در بحث حوادث جاده‌ای است، در این ایستگاه، یک دستگاه آمبولانس و نیرو‌های اورژانس به صورت شبانه روزی مستقر هستند.

جامعه یاوری خراسان (تشکل خیریه وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد) تاکنون ۵۴۸ پروژه را در حوزه‌های مختلف آموزشی، خدمات رسانی، حمایتی و محرومیت زدایی به انجام رسانده است.

انتهای پیام//ف. ح.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار