۵۰ خانواده مددجوی کمیته امداد لارستان فارس صاحب خانه شدند

مدیرکمیته امداد شهرستان لارستان گفت: ۵۰ خانواده زیر پوشش این نهاد حمایتی در مناطق و روستاهای مختلف صاحب مسکن شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - هوشنگ دلاور مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان گفت: عملیات ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی هم برای مددجویان این نهاد آغاز شد که پیش بینی می شود که این تعداد واحد مسکونی ظرف یک سال آینده بهره برداری شود.

او با قدردانی از مشارکت خیران و برخی نهادهای اداری و خدماتی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت مسکن محرومان گفت: تمام عملیات ساخت و یا بهسازی و تعمیر منازل مددجویان از طریق اعتبارات دولتی ، امدادی و مشارکت خیران  و کمک های خویشاوندان مددجویان انجام می شود.

دلاور گفت: کمیته امداد شهرستان لارستان امسال علاوه بر ساخت این تعداد مسکن بیش از ۵۰۰ مورد تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس های بهداشتی ، حمام و لوله کشی گاز نیز برای خانواده های زیر پوشش انجام داده که برای اجرای این طرح ها از جمله تعمیر و بهسازی خانه های مسکونی مددجویان و ساخت سرویس های بهداشتی رقمی افزون بر ۱۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض و یا تسهیلات کم بهره به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۳۱۰ طرح اشتغالزایی کوچک و زودبازده در حوزه های مختلف برای مددجویان این شهرستان اجرایی شد.

او گفت: برای این تعداد طرح اشتغالزایی هم رقمی افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و امدادی  به افراد واجد شرایط و سرمایه گذاران این طرح ها پرداخت شد.

دلاور گفت: این میزان تسهیلات از ابتدای سال جاری و از محل بند ب تبصره ۱۶ و اعتبارات صندوق امداد ولایت به مددجویان و واجدان شرایط اعطا شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان لارستان گفت: آموزش رایگان فنی مددجویان، مشاوره شغلی ، ارایه آموزش برای پایدار سازی طرحها، نظارت مستمر بر طرحهای اجرا شده از دیگر سرفصل های کاری کمیته امداد در حوزه اشتغال مددجویان است.

او گفت: نزدیک به چهار هزار خانوار از جمعیت حدود ۲۳۰ هزار نفری شهرستان لارستان زیر پوشش  کمیته امداد قرار داردند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.