نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA (۲۳ بهمن)

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، سن آنتونیو اسپرز و آتلانتا هاکس به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم سن آنتونیو با درخشش دیژونت موری موفق شد آتلانتا هاکس را با نتیجه ۱۳۶ بر ۱۲۱ شکست دهد و بیست و یکیمن پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. سن آنتونیو با پیروزی در این دیدار با ۲۱ پیروزی و ۳۵ شکست در رده دوازدهم کنفرانس شرق ایستاد. آتلانتا هاکس هم در این دیدار بیست و نهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۶ پیروزی و ۲۹ شکست در رده دهم جدول کنفرانس شرق قرار گرفت.

در این دیدار دیژونت موری از سن آنتونیو با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم بویان بوگدانوویچ از آتلانتا هاکس با کسب ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز، بوستون سلتیک و دنور ناگتس به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم بوستون با درخشش مارکوس اسمارت موفق شد دنور ناگتس را با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۲ شکست دهد و سی و دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. بوستون با پیروزی در این دیدار با ۳۲ پیروزی و ۲۵ شکست در رده هفتم کنفرانس شرق قرار گرفت. دنور ناگتس هم در این دیدار بیست و پنجمین شکست خود را تجربه کرد و با ۳۰ پیروزی و ۲۵ شکست در رده ششم جدول کنفرانس شرق قرار گرفت.

در این دیدار مارکوس اسمارت از بوستون با کسب ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس و منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم نیکولا یوکیچ از دنور با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • شاروت هورنتس ۱۴۱ – ۱۱۹ دیترویت پیستونز
  • کلیولندکاوالیرز ۱۲۰ – ١٣٣ اینیانا پیسرز
  • اوکلاهما سیتی تاندر ۸۷ – ۱۰۰ فیلادلفیا
  • سن آنتونیو اسپرز ۱۳۶ – ۱۲۱ آتلانتا هاکس
  • دنور ناگتس ۱۰۲ – ۱۰۸ بوستون سلتیک
  • مینی سوته تیمبرولوز ۱۲۲ – ۱۳۴ شیکاگو بولز
  • اورلند مجیک ۹۹ – ۱۱۴ یوتاجاز

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.