همت بلند ستاد اجرایی فرمان امام برای مدرسه سازی در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۶ مدرسه به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان ساخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - حسنعلی عزت خواه در نشست با مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان با قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه های زیرساختی و نرم افزاری آموزش گفت: این حجم از اقدامات در حوزه آموزش جای تقدیر دارد و امید است که این اقدامات در آینده بیش از پیش باشد و همچنین در حوزه تولید محتوا و آموزش معلمان همراه و در کنار آموزش و پرورش باشید.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان هم گفت: به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تعداد ۸۶ باب مدرسه که شامل ۲۷۷ کلاس درس بوده در استان ساخته شده است.

نادری گفت: حجم سرمایه گذاری ساخت این مدارس بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.


او گفت: همچنین ۳۶ باب مدرسه کانکسی در نقاط مختلف استان برای تحصیل دانش آموزان دایر می شود، که این ۳۶ باب مدرسه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از طریق بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سرمایه گذاری می شود.

نادری گفت: حجم سرمایه گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساخت مدارس در استان ۴۰۰ میلیارد ریال است.


مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان گفت: این قرارگاه با هدف عدالت آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد شروع به فعالیت و اقدامات حمایتی را در چهار مرحله آغاز کرده است.

حمید سلیمی گفت: در مرحله اول و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان دانش آموزان بازمانده از تحصیل در قالب طرح «آبا» با حمایت بنیاد احسان به تحصیل بازخواهند گشت و همچنین تفاهم نامه تجهیز پانزده کلاس در مناطق کم برخوردار نیز امضا خواهد شد.


سلیمی در خصوص طرح حمایت از دانش آموزان نخبه بیان کرد: با همکاری گروه های جهادی و مردمی و آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰۰ دانش آموز دوازدهمی نخبه کم برخوردار شناسایی و تحت حمایت تحصیلی بنیاد احسان قرار می گیرند.

او گفت: در طرح احسان دانش آموز نیز ۴ هزار کتاب کمک آموزشی با همکاری گروه ها و معلمان جهادی در مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.  


دبیر جمعیت فرهنگیان جوان با اشاره به اینکه مهمترین واصلی ترین عنصر در جریان تعلیم وتربیت با کیفیت، معلم است گفت: توانمندسازی و تربیت معلمان توانمند ومتعهد که بتوانند با خلاقیت و ابتکار زمینه آموزش وتربیت نسل آینده را فراهم کند از الزامات اساسی ومهمی است که برنامه ریزان باید به آن توجه داشته باشند.

مهدی مختاری گفت: جمعیت فرهنگیان جوان با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آمادگی دارد در راستای توانمندسازی نیروی انسانی اقدامات لازم را در مناطق محروم انجام دهد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.