معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران:

تحریم‌ها خللی در اراده ملت ایران وارد نکرده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: تحریم ها، تهدید‌ها و ترور‌های دشمنان کوچکترین خللی در اراده ملت ایران اسلامی وارد نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته لطیف صادقی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه دهلران، جمهوری اسلامی علی رغم ریزش‌ها و رویش‌ها توانسته شخصیتی مثل شهید سلیمانی در عصر کنونی تقدیم جهان معاصر کند همان اسوه و الگویی که در راه مبارزه با استکبار و بی عدالتی به فیض عظمای شهادت نایل شد.

رشد و شکوفایی که در طول این ۴۳ سال اتفاق افتاده به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست چرا که ما در قبل از انقلاب چیزی نداشتیم.

 استقلال و آزادی از دستاورد‌های مهم انقلاب بوده و  بدون وابستگی به شرق و غرب انقلاب کردیم و با این شعار نیز به مسیر توسعه و ترقی ادامه می‌دهیم.

 امروز هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی دارای استقلال و تصمیم سازی برای خودش نیست و این از افتخاراتی است که بواسطه این انقلاب نصیب ما شده است.

رهبر معظم انقلاب با تسلط بر موضوعات مختلف و با درایت و تیزبینی توانسته است در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستد و در چنین فضایی در مقابل دشمنان، این نظام مقدس را به خوبی هدایت و مدیریت می‌کند.

 امروز مردم ما با درک درست شرایط و علی رغم تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی و کرونا در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند و با عشق و علاقه پای نظام و آرمان‌های امام و شهداء و انقلاب ایستاده اند و این سرمایه‌ای ارزشمند است.

در دهه فجر ۵۶ پروژه در شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی شد که اعتباری بالغ بر ۹۶۵ میلیارد ریال برای آن‌ها هزینه شد.

 این طرح‌ها در مجموع منجر به اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر در این شهرستان شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.