استاندار ایلام:

جنگ نرم استکبار در برابر هوشمندی مردم ایران با شکست مواجه شده است

استاندار ایلام گفت: جنگ نرم دشمن استکبار و غربی‌ها در برابر هوشمندی ملت انقلابی ایران اسلامی با شکست مواجه شده و کشورمان در مسیر اقتدار و پیشرفت با شتاب بیشتری در حرکت است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته حسن بهرام نیا در آیین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در جمع مردم شهر ایلام، امروز همه مردم یک صدا، هم آوا در خیابان‌ها برای دفاع از نظام و انقلاب و اعلام مقابله با استکبار حضور یافته و با هم نوای الله اکبر سر دادند و بار دیگر به ندای رهبری لبیک گفتند.

علی رغم مشکلات ناشی از تحریم، مردم بار دیگر نشان دادند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند و برای برپایی حکومت اسلامی انقلاب کردند.

 این انقلاب به دلیل ظلم نظام پهلوی و استبداد به مردم بود که انقلاب اسلامی با رهبری امام (ره) و همراهی مردم پایه گذاری شد.

 این انقلاب برای مقابله با ظلم و سلطه و حمایت از محرومان بر پایه اسلام ناب محمدی ایجاد شده است.

۵۰ درصد مردم در دوران قبل از انقلاب مشکلات مالی و ۴۶ درصد سوء تغذیه داشتند و فحشا، ظلم و نظام ارباب رعیتی کل کشور را فرا گرفته بود.

زمانی که ظلم و ستم کشور را فرا گرفته بود، نهضت مردمی به رهبری امام (ره) نظامی اسلامی را پایه گذاری کرد.

 هشت سال جنگ تحمیلی، ترور‌های داخلی و ناامنی و تحریم‌های ظالمانه نمونه بارز نگاه خصمانه دشمن و جبهه استکبار به انقلاب اسلامی است که هوشمندی و مقابله مردم تمامی نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.