افتتاح ۳ طرح ورزشی در شهرستان‌های فارس

همزمان با ایام دهه مبارک فجر خانه جوان و ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار، زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره در شهرستان‌های فارس افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خانه جوان و ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار افتتاح شد.

این اماکن با مجموع مساحت ۳۰۰ مربع در یک طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و همیاری خیرین ساخته شده است.

مراسم افتتاح این طرح‌ها با حضور دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوهچنار، عبدالعلی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس و دکتر حیدر صفر پور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

همچنین سالن ورزشی چند منظوره بید شهر شهرستان اوز افتتاح شد.

این مکان ورزشی به مساحت ۱۶۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال هزینه با مشارکت ورزش و جوانان و خیرین شهرستان ساخته شده است.

مراسم افتتاح این سالن ورزشی با حضور دکتر محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، حسین زاده نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز، ایوب حسنی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، بیژن احمد پور رییس گروه فنی اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای ریگون شهرستان سپیدان از دیگر طرح‌های افتتاح شده بود.

این مکان ورزشی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال ساخته شده است.

مراسم افتتاح این طرح ورزشی با حضور علیزاده نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های سپیدان و بیضا، همتی فرماندار شهرستان سپیدان، عزیزمنش رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان و تنی چند از ورزشکاران برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.