راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی +تصاویر

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور قشر‌های مختلف مردم در خراسان شمالی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  مردم شیعه و سنی و قومیت‌های مختلف خراسان شمالی با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی چهل و سومین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر قاطعانه انسجام و اقتدار ملی را در حمایت از نظام اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.

این مراسم در بجنورد از میدان شهید تا مصلی امام خمینی بجنورد ادامه دارد.

در اسفراین راهپیمایی بصورت خودرویی است.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع در سخنرانی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد گفت : به برکت استقلال کشورمان نیرو‌های مسلح ما چنان اقتداری دارند که دشمن فکر تعرض به خاک ما را درسر نمی‌پردازد.

حجت الاسلام آقاپور گفت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از ابتدا شعار اصلی انقلاب بوده و هم‌اکنون با گذشت ۴۳سال هنوز هم شعار اصلی انقلاب است چرا که در دوره طاغوت کشور وابسته به ابرقدرت‌ها بود وآن‌ها برای کشور تصمیم می‌گرفتند و امروز ابرقدرت‌ها می‌خواهند چهره پهلوی را تطهیر کنند، اما بدانید که شاه نوکر غرب بود و مردم و حضرت امام گفتند ما می‌خواهیم مستقل باشیم.

امروز جمهوری اسلامی استقلال دارد چراکه مردم هستند که مسولین را مشخص می‌کنند.

 امروز نخبگان در وزارت دفاع بهترین تکنولوژی ساخت سلاح را دراختیار دارند و از دشمنی که در زمان ۸سال دفاع مقدس به عراق انواع سلاح را برای کشتن جوانان ما دراختیار قرار میداد و حتی سیم خاردار به ما نمی‌دادند بی‌نیاز شده است.

او ثمره اقتدار کشور را مذاکره عزتمندانه دانست و صبر و مقاومت ستودنی ملت ایران را راه پیروزی نهایی اعلام کرد.

 

 

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی +تصاویر

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی +تصاویر

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی +تصاویر

انتهای پیام/ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.