محدودیت‌های ترافیکی ایام الله ۲۲ بهمن در ارومیه اعلام شد

رئیس پلیس راهور انتظامی آذربایجان غربی از محدودیت‌های ترافیکی ایام الله ۲۲ بهمن در ارومیه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - سرهنگ عباس فرمانی گفت: ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با توجه به برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن ماه به منظور هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم محدودیت‌هایی در مسیر این راهپیمایی اعمال می‌شود.

برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال نسبت به سنوات گذشته متفاوت بوده و برابر تصمیمات مسئولین محترم برگزاری این مراسم به صورت حرکت خودرویی و موتوری با حضور پرشور شهروندان عزیز خواهد بود.

به گفته او: مسیر امسال برای راهپیمایی خودرویی و موتوری (میدان انقلاب، خیابان امام (ره)، میدان ولایت فقیه، خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس، بلوار رسالت و مصلی امام خمینی (ره) خواهد بود.

روز جمعه از ساعت ۰۸:۰۰ تا پایان مراسم محدودیت تردد سایر وسایل نقلیه در مسیر‌های اعلام شده و کلیه مسیر‌های منتهی (پنجراه به سمت میدان انقلاب، تقاطع کاشانی به سمت میدان انقلاب، تقاطع مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، کنار گذر عطایی، تقاطع طالقانی به میدان ولایت فقیه) ممنوع خواهد بود و شهروندان محترم برای رسیدن به مقصدشان باید از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

او گفت: پارک خودرو در حاشیه مسیر‌های اعلام شده از شب قبل مراسم ممنوع بوده و در صورت توقف خودروی آن‌ها با جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.