کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان از کشف مقدار ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک و ۳ کیلوگرم حشیش در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان -سرهنگ جمشید باقری گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد اشاره با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از یکی از شهرستان‌های استان همجوار به شهر ملایر را می‌کند.

او گفت: با اشراف اطلاعاتی مشخص شد باند موصوف اقدام به انتقال یک محموله را دارد که در یک عملیات ضربتی، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان همدان و ملایر خودرو آن‌ها را در ورودی شهر ملایرشناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان گفت: در بازرسی‌های انجام شده مقدار ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک بالفافه کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد، که متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

سرهنگ باقری در ادامه گفت: در عملیات دیگری نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با شناسایی قاچاقچیانی که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان "تهران" به همدان را می‌کردند، خودرو آن‌ها در ورودی شهر همدان توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودرو آن‌ها مقدار ۳ کیلوگرم حشیش کشف و در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.