اعتبار ۳۰۴ میلیارد ریالی برای حمایت از کسب و کار‌های حوزه فاوا در قزوین

ثبت نام تسهیلات ایجاد اشتغال وتوانمندسازی نیروی انسانی دربخش ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده که سهم اعتبار قزوین ۳۰۴ میلیارد ریال است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین -  حجت اله امینی از آغاز ثبت‌نام وام اشتغال‌زایی خبر داد وگفت: این تسهیلات مذکور از محل بند الف تبصره ۱۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در راستای ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات اعطا می‌شود که سهم استان در ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل بند الف تبصره ۱۸ به میزان ۳۰۴ میلیارد ریال است.

 این تسهیلات در شش محور و برنامه ارائه می‌شود که شامل حمایت از اشتغال‌زایی شرکت‌های نوپا و غیر نوپا، حمایت از پلتفرم‌های برتر و عرضه کنندگان در بستر پلتفرم، حمایت از آموزش، توانمندسازی و هدایت شغلی نیروی انسانی و برگزیدگان رویداد‌های نوآوری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از توسعه بستر‌های آنلاین ارائه محصولات و خدمات در واحد‌های صنفی و کسب‌وکار‌های متداول و سنتی، سرمایه در گردش و حمایت از طرح‌های ملی است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین می گوید متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه Tavanafarin.ito.gov.ir درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.