اجرای عملیات ترمیم و پانسمان درختان آسیب دیده سطح شهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت : عملیات ترمیم و پانسمان درختان آسیب دیده سطح شهر در قالب طرح "امداد درخت" اجرا می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فرامرز رحمتی زاده گفت : کلینیک گیاه پزشکی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در راستای مراقبت از درختان آسیب دیده در شهر کرمانشاه و با همکاری معاونت فضای سبز مناطق هشتگانه شهرداری برای دومین سال متوالی اقدام به ترمیم و پانسمان درختان آسیب دیده در شهر کرمانشاه می‌کند.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه مراحل پانسمان درختان آسیب دیده به این صورت است که ابتدا داخل تنه درخت آسیب دیده پاکسازی می‌شود، در ادامه به وسیله حشره کش سم پاشی شده و در مرحله بعد محل مورد نظر با چسب باغبانی که حاوی قارچ کش است، ترمیم و در مرحله آخر فضای خالی روی تنه به وسیله مواد ترمیمی پُر و جهت جلوگیری از نفوذ آب به مواد ترمیمی سطح مورد نظر با رنگ روغنی همرنگ تنه درخت رنگ می‌شود.

این کار جهت جلوگیری از رخنه عوامل بیماری زا و گسترش آفات در تنه درختان آسیب دیده هم اکنون در سطح مناطق ۱ و ۵ و ۷ شهرداری در حال اجرا است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار