معرفی ویژگی Tap to Pay اپل برای پرداخت با گوشی

اپل ویژگی Tap to Pay را برای آیفون معرفی کرد تا با قابلیت خود کمکی به مشاغل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت اپل امروز ویژگی جدیدی را برای آیفون معرفی کرد که به مشاغل کوچک اجازه می‌دهد از این گوشی برای پذیرش Apple Pay و سایر روش‌های پرداخت بدون تماس با استفاده از آیفون استفاده کنند. با این ویژگی هیچ سخت افزار یا پایانه POS دیگری مورد نیاز نخواهد بود.

به گزارش فون آرنا؛ این ویژگی با نام Tap to Pay در آیفون، برای توسعه دهندگان نیز در دسترس خواهد بود تا آن‌ها را به برنامه‌های iOS خود اضافه کنند. اولین پلتفرم پرداختی که Tap to Pay را در آیفون ارائه می‌دهد Stripe خواهد بود. تا اواخر امسال، ما باید شاهد ارائه این ویژگی در برنامه‌ها و پلتفرم‌های پرداخت بیشتری باشیم.

ویژگی Tap to Pay در آیفون XS ۲۰۱۸ به بعد سازگار خواهد بود. هنگامی که زمان پرداخت فرا می‌رسد، فروشنده از مشتری می‌خواهد که تلفن یا ساعت اپل یا یک کارت اعتباری یا نقدی بدون تماس را در نزدیکی آیفون فروشنده نگه دارد و با اتصال NFC پرداخت انجام شود.

پرداخت با Tap to Pay

جنیفر بیلی نایب رئیس Apple Pay و Apple Wallet گفت: از آنجایی که مشتریان زیادی از کیف پول‌های دیجیتال و کارت‌های اعتباری استفاده می‌کنند، Tap to Pay در آیفون به کسب‌وکار‌ها امنیت، حریم خصوصی و استفاده آسان را ارائه می‌دهد و راهی برای پذیرش پرداخت‌های بدون تماس و ایجاد تجربه جدیدی از پرداخت با استفاده از قدرت، امنیت و راحتی آیفون است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار