ابتلای ۶۰ زندانی فلسطینی به کرونا در زندان رژیم صهیونیستی

باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد که تمامی زندانیان فلسطینی در بندی از زندان نفحه رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان - باشگاه اسرای فلسطین که یک نهاد غیردولتی است، سه‌شنبه شب اعلام کرد که تمامی زندانیان فلسطینی در یکی از بندهای زندان نفحه رژیم صهیونیستی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط باشگاه زندانیان فلسطین که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری آناتولی ترکیه قرار گرفته است، تمامی ۶۰ اسیر فلسطینی در بند ۱۲ زندان نفحه واقع در (جنوب سرزمین‌های اشغالی) به کرونا مبتلا شده‌اند.

در بند ۱۲ زندان نفحه، شمار زیادی زندانی فلسطینی بیمار و سالمند نگه‌داری می‌شود.

این باشگاه اعلام کرد: سیاست اداره زندان‌های رژیم اشغالگر در جلوگیری از انتشار اطلاعات مربوط به زندانیان و بازداشت شدگان، همچنین انجام نشدن تست کرونا برای زندانیانی که با بیماران کرونایی ارتباط داشتند، موجب شده است که هیچ یک از نهاد‌های حقوقی یا رسمی نتوانند شمار دقیق زندانیان مبتلا به ویروس کرونا از زمان انتشار آن را اعلام کنند.

به گفته نهاد‌های مرتبط با امور زندانیان فلسطینی، تا پایان ماه دسامبر ۲۰۲۱ [آذر/ دی ماه] تعداد اسیران فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی، حدود ۴ هزار و ۶۰۰ نفر برآورد شده است که ۶۰۰ نفر از آنان بیمار هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۱۵ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای رزمندگان دلاور مردان مرد مقاومت اسلامی حماس شمشیر قدس و دیگر نیروهای مسلح مقاومت اسلامی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باید بی درنگ همه زندانیان فلسطینیتان را آزاد کنید چرا که این صهیونیستهای لامذهبان شیطان صفتان فاسدین فاسقین خبیث جنایتکار همانند اربابشون آمریکایهای تروریست از زندانیانشون همچون بردگانشون و همچون موشهای آزمایشیگاهی روشون واکسنهای مختلفشون رو تست و آزمایش می کنند اگر زنده ماندند که آزمایششون موفقیت آمیز بوده اگر هم که مردند کشته شدند که اصلا اهمیتی براشون ندارد چه یک انسان زندانی مسلمان فلسطینی و چه یک موش حیوان آزمایشگاهی براشون یکیست باید فلسطین هر چه سریعتر از شر نکبت سفاکان جنایتکاران رژیم جنایتکار شکنجه گر ضد حقوق بشری ناعادل تبعیضگران فاشیستی کودک کشان مظلوم کشان بی دفاع کشان آزاد شود و این رژیم منحوس خبیث سفاک جنایتکار اشغالگر جعلی به زیر کشیده شود و به زباله دان تاریخ بشریت انداخته شوند و باید زندانیان فلسطینی را به هر روش ممکن و غیر ممکن هر چه سریعتر از چنگال این جنایتکاران مخوف نحس نجس شکنجه گران جنایتکاران نجاتشان دهید آزادشان کنید . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار