برپایی نمایشگاه فن آوران الکترونیک و کامپیوتر در گیلان

نمایشگاه فن آوران الکترونیک و کامپیوتر با نام ایتکس ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان دائر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - سیاوش آقاجانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان از روند برپایی نمایشگاه فن آوران الکترونیک و کامپیوتر بازدید کرد.

این نمایشگاه با نام ایتکس ۱۴۰۰ و با هدف حمایت از کسب و کار‌های نوپا تا ۲۲ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های استان گیلان دائر است.

در این نمایشگاه محصولاتی با موضوعات آموزش نرم افزار، اینترنت، کالای دیجیتال، سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، پرداخت الکترونیک، رمز ارز، اتوماسیون اداری، پنل‌های خورشیدی، بازی‌های رایانه ای، تولید ابزار آلات موسیقی عرضه شده است.

آشنایی با توانمندی‌ها و فناوری‌های جدید، گسترش همکاری اقتصادی در حوزه فناوری، تبادل اطلاعات در مورد دستاورد‌های و تحقیقات در زمینه فناوری اطلاعات و همچنین گفتمان سازی در مقولات راهبردی و یا عملیاتی در حوزه الکترونیک و کامپیوتر از اهداف برپایی نمایشگاه ایتکس ۱۴۰۰ اعلام شده است.

بازدید مدیرکل تعاون گیلان از نمایشگاه ایتکس ۱۴۰۰

این نمایشگاه همچنین با هدف آشنایی با بازار آی تی گیلان برای توزیع و فروش کالا و خدمات، ایجاد نمایندگی، پیشبرد فروش و دستیابی به بازار و مخاطب جدید، جلب سرمایه گذاری و توانمندسازی، معرفی ستاره‌های نوظهور و فعال استان در زیست بوم فناوری، حمایت از فعالان در حوزه بازی‌های الکترونیک استان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.