کشف ۱۵ تُن خوراک غیرمجاز آبزیان در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۱۵ هزار کیلوگرم انواع خوراک غیرمجاز آبزیان در این شهرستان به ارزش چهار میلیارد ریال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سرهنگ احمد ساکی گفت: به دنبال دریافت خبر مبنی بر اینکه یکی از کارخانه‌های تولید خوراک آبزیان این شهرستان نسبت به تولید غیرمجاز این محصول اقدام می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

با هماهنگی دستگاه قضایی در بازرسی از این واحد تولیدی از سوی  تیمی مشترک از ماموران این یگان و کارشناسان اداره دامپزشکی ملایر، مقدار ۱۵ تن مواد اولیه فاقد شناسه و هویت خوراک آبزیان کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر درادامه گفت:  در این خصوص یک متهم با تشکیل پرونده دستگیر و به مراجع قضایی تحویل و واحد تولیدی نامبرده  پلمپ شد.

سرهنگ ساکی گفت:به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی هفت متهم دستگیر و اموال مسروقه و ۲۰ تیغه انواع سلاح سرد با تلاش ماموران یگان‌های اجرایی پلیس کشف شد.

او گفت: به منظور مبارزه با مخلان امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط از پیش تعیین شده با حضور پلیس‌های تخصصی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ ساکی در ادامه گفت: ماموران انتظامی شرکت کننده در اجرای این طرح موفق به دستگیری سه نفر سارق اماکن خصوصی، چهار نفر اراذل و اوباش و کشف ۲۰ تیغه انواع سلاح سرد، ۲۳ حقه وافور، یک گرم هروئین، اموال مسروقه از اماکن خصوصی، توقیف یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مزاحم شدند.

انتهای پیام/ج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.