با خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی می‌توانیم در مسیر تحقق دولت نوین اسلامی گام برداریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: با خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی می‌توانیم در مسیر تحقق دولت نوین اسلامی گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در گردهمایی روحانیون شهرستان بستان آباد، با اشاره به موارد مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب  گفت: با سه عنصر خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، انقلاب اسلامی در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی گام برداشته و وعده قرآنی که همان طلوع خورشید ولایت عظمی است، تحقق پذیر خواهد بود.

 انقلاب ما بدون داشتن الگو و نمونه‌ای برای خود، از نقطه صفر آغاز شد و بر پایه آرمان‌ها و رهنمود‌های روح الله زمانه، فرازوفرود‌های بسیاری را پشت سر گذاشت تا به پیروزی رسید و امروز نیز این انقلاب با پشتوانی جوانان ومردم به دنبال هدف اصلی خود حرکت می‌کند.

 مقام معظم رهبری در پی به خاطر سپردن آرمان‌های امام (ره) در تشکیل حکومت جمهوری اسلامی همواره موضوعاتی، چون مجهز شدن به علم و فناوری، گسترش اخلاق و معنویت، پرداخت به اقتصاد و معیشت مردم، مبارزه با فساد و به خصوص سبک زندگی اسلامی را مورد تاکید قرار می‌دهند

با وجود داشتن مشکلات مختلف در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و ... به خصوص کمبود‌ها و نواقصی که دیده می‌شود، توانسته‌ایم پای آرمان‌ها و اهداف خود ایستادگی کنیم و امروز جشن پنجمین دهه پیروزی انقلابمان را جشن بگیریم.

رجب، انسان را همانند ماه‌های شعبان و رمضان در محضر پروردگار متعال بیمه می‌کند.

ماه رجب، ماه عبودیت و بندگی، راز و نیاز با خدا و مقدمه درک ماه شعبان و رسیدن به ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار