بیعت پرسنل نیروی هوایی، ماندگار در تاریخ انقلاب

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حماسه شجاعانه پرسنل نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ در بیعت با امام راحل نقطه عطف تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی در تبریز با تجلیل از رشادت‌ها و ایثار گری‌های نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی هوایی  گفت : این نیروی ولایی و الهی در زمان پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی نقش بی بدیل خود را در حراست و صیانت از ایران اسلامی ایفا کرده است و هرگز خدمات این نیروی خدوم از حافظه تاریخی فراموش نخواهد شد.

نیرو‌های مسلح کشورمان در کنار سپاه و بسیج به یک نیروی مهم و راهبردی تبدیل شده است که روز به روز به سوی اقتدار پیش می‌رود.

توجه به خط امام و رهبری مانع از انحطاط و استیصال می‌شود و باید با حفظ وحدت و همدلی و با بصیرت راه و روش امام خمینی و رهبری نظام تداوم یابد.

در ابتدای این مراسم امیر رضا یوسفی فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز با ارائه گزارشی از آمادگی نیروی هوایی برای دفاع از ایران اسلامی گفت: جان برکفان و مدافعان حریم ولایت شب و روز تمامی حرکات منطقه را رصد می‌کنند و آماده جانفشانی برای صیانت از آسمان ایران در برابر هر تجاوزی هستند.

در پایان این مراسم از کتاب "بال پروازم" حاوی نامه‌ها و نقاشی‌های فرزندان پرسنل پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز به پدرانشان رونمایی و از خانواده‌های معظم شهدا و کارکنان نمونه این نیرو تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار