بهره برداری از چهار طرح آموزشی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه مبارک فجر و در ارتباط تصویری با معاون اول رئیس جمهور، چهار طرح آموزشی در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، چهار طرح آموزشی با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز و خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری و همزمان با سراسر کشور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور بهره‌برداری شد.

کامران رهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: این چهار طرح آموزشی در قالب ۲۷ کلاس درس در شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ، اردل و بروجن بهره‌برداری شد.


بیشتر بخوانید


با افتتاح این مدارس، سه هزار و ۹۲۰ متر به فضای آموزشی استان افزوده شد و برای احداث این فضا‌های آموزشی بیش از ۱۸۱میلیارد ریال اعتبار ملی، خیری و استانی هزینه شده است.

یک مدرسه ۶ کلاسه در فرادنبه بروجن، یک مدرسه ۶ کلاسه در امام قیس، یک مدرسه ۹ کلاسه در اردل و یک مدرسه ۶ کلاسه در چلگرد بهره‌برداری شد که از این تعداد ۲ مدرسه با کمک خیرین و ۲ مدرسه با اعتبارات ملی و استانی احداث شده است.

۳۴ طرح آموزشی و ورزشی همزمان با دهه فجر در استان کلنگ زنی شد که با تکمیل این طرح‌ها ۱۰۰ کلاس درس به فضا‌های آموزشی استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار