انتظاری: بیرانوند برای شکایت از پرسپولیس عجله کرد

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند برای شکایت از پرسپولیس عجله کرد و باید در این باره خویشتن داری می‌کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان -سهراب انتظاری، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم حق طبیعی بیرانوند است که پول خود را دریافت کند و این موضوع امری طبیعی محسوب می‌شود، زیرا او از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و باید پول او پرداخت شود. اما او از شرایط این روز‌های باشگاه آگاهی دارد. بهتر بود او خویشتن داری می کرد و به مدیران پرسپولیس کمی  زمان‌ می داد تا بتوانند مطالبات معوقه او را پرداخت کنند.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان سابق پرسپولیس مبلغ ۲/۵ میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد و با شکایت او پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس شب قبل از بازی با تیم فولاد در بازی سوپرجام بسته شد. همین موضوع باعث شد که باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ تندی علیه این دروازه بان صادر کند.  

بیرانوند از اعتبار پرسپولیس جایگاهش را به دست آورده است

معتقدم بیرانوند بابت شکایت از باشگاه پرسپولیس  عجله کرد و هواداران را در این وضعیت ناراحت کرد، آن هم طرفدارانی  که در گرما و سرما این دروازه بان را مورد محبت و عنایت ویژه خودشان قرار می‌دادند و او را تشویق می‌کردند. به نظرم‌  اگر علیرضا  به این جایگاه رسیده به خاطر نام بزرگ پرسپولیس بوده است.

پرسپولیسی‌ها تمرکز کافی در بازی سوپرجام نداشتند 

 حساسیت بازی سوپر جام این است، که در پایان به یک تیم جام قهرمانی داده می‌شود و گرنه از لحاظ فنی بازی  پرسپولیس و فولاد کیفیت خوبی نداشت. به نظرم موضوع عجیب و غریب و قابل پیش بینی این بود  که بازیکنان تیم پرسپولیس  فاقد تمرکز لازم در بازی بودند.  عدم تمرکز پرسپولیسی‌ها  هم نشات گرفته از مشکلات چند هفته اخیر باشگاه است. متاسفانه در این مدت  تیم  پرسپولیس دچار چالش  در نیمکت خود  از جمله  استعفای یحیی گل محمدی شد.   در کنار آن هم بازیکنان به دلیل مشکلات مالی چندین بار دست به اعتصاب زدند و از همه بدتر این که مدیرعامل هم مشخص نبود و همه این اتفاقات تاثیرگذار  دست به دست هم داد تا   تیم پرسپولیس شرایط خوبی را پشت سر نگذارد.

وزارت ورزش مقصر شکست پرسپولیس در سوپرجام است 

در بازی سوپرجام  اتفاقی که نباید می‌افتاد رخ داد و آن‌هم این بود که بازیکنان پرسپولیس  از نظر شرایط روحی و روانی واقعا شادابی لازم را نداشتند و همچنین‌عصبی هم بودند و این اتفاق تاثیر خودش را در تیم نشان داد. شاید تیم پرسپولیس  یک‌جام را از دست داد، اما مقصر اصلی این شکست وزارت ورزش است، زیرا کوتاهی مسئولان ورزش  باعث شد تا این‌ اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد.

عبدی از نظر روحی و روانی آماده بازی سوپرجام نبود 

همه می‌دانند که مهدی عبدی بازیکن سطح پایینی نیست و در این مدت هم گل‌های مهمی را برای پرسپولیس در لیگ و همچنین آسیا به ثمر رسانده است، اما او هم مانند سایر بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده نبود و گرنه او مهاجمی نیست که قدر تک به تک را نداند و آن را از دست بدهد. از شانس بد در لحظه‌ای که باید توپ‌زده می‌شد توپ‌زیر پای او گیر کرد و موقعیت خیلی راحت از دست رفت. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار