طرح ویژه نظارت بر اماکن ورزشی فارس اجرا شد

طرح ویژه نظارت بر اماکن و باشگاه‌های ورزشی هم زمان با سراسر کشور در شیراز توسط هیئت پزشکی ورزشی فارس و با همراهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بازرسان اداره کل ورزش و جوانان استان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  مسئول کمیته نظارت بر باشگاه‌های ورزشی هیئت پزشکی ورزشی فارس گفت: در این طرح اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی توسط باشگاه داران مورد ارزیابی قرار گرفت و نکات لازم از جلمه عدم ارائه مواد غذایی به آنان اعلام شد.

محمدرضا اوجی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا باشگاه داران بیشترین همکاری را با ستاد کرونا داشته اند و حتی در مقاطعی به طور کامل تعطیل بوده اند و هم اکنون نیز با ۵۰ درصد ظرفیت خود فعالیت دارند.

او گفت: در صورتیکه باشگاهی در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تخلف کند ابتدا به وی تذکر داده خواهد شد و درصورت تکرار تخلف به اداره کل ورزش و جوانان برای پلمب معرفی می‌شود.

مسئول کمیته نظارت بر باشگاه‌های ورزشی هیئت پزشکی ورزشی فارس گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از بیش از ۸۰۰ باشگاه و اماکن ورزشی شیراز به صورت محسوس و نامحسوس بازرسی انجام شده است که تا ریشه کن شدن ویروس کرونا این نظارت‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.