بهره برداری از ۹۳ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در استان کرمانشاه

در هفتمین روز از دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی ۹۳ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر ۶ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۶۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در کنگاور افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

فرماندار کنگاور گفت: سه پروژه آبرسانی به روستا‌های سلطان آباد، آران و فش با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال به بهره داری رسید که بیش از یک هزار نفر از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار شدند.

فرزاد الماسی گفت: یک واحد خوراک دام و طیور با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در مساحت ۶ هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۱۰ نفر به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی یک واحد تولید خوراک دام، طیور و آبزیان با اعتباری بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۴۵ هزار تن و اشتغال زایی ۳۵ نفر در این شهرستان آغاز شد.

 یک مدرسه خیرساز در روستای هزارخانی از توابع این شهرستان افتتاح شد ۳۱ دانش آموز این روستا از این پس مدرسه کانکسی را ترک کرده و در این مدرسه نوساز ادامه تحصیل خواهند داد.

افتتاح در اسلام آبادغرب

امروز در بخش حمیل اسلام آباد غرب ۴۲ طرح شامل طرح‌های اصلاح شبکه‌ی برق روستایی به طول ۲۱ کیلومتر، کارخانه‌ی بسته بندی مواد غذایی با ظرفیت تولید ۲ هزار تن در سال، گلخانه‌ی ۶ هزار متر مربعی سراب هرسم با ظرفیت تولید ۲۴۰ تن محصول در سال و اشتغالزایی ۳۱ نفر، واگذاری کلید ۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته‌ی امداد، اصلاح شبکه‌ی فاضلاب و طرح‌های هادی به بهره برداری رسید.

افتتاح در کوزران

در بخش کوزران شهرستان کرمانشاه ۲۶ طرح شامل طرح‌های هادی در ۳ روستا، بوستان بازی کودکان روستایی، روشنایی معابر، بهینه سازی و تقویت شبکه‌های برق ۱۶ روستا، آبرسانی به ۲۶ خانوار روستایی، کارگاه‌های تولیدی نخ ریسی و توپ دوزی با اشتغال ۱۵۰ نفر امروز به بهره برداری رسید.

افتتاح در پاوه

در شهرستان پاوه روبان افتتاح ۱۹ طرح مخابراتی شامل نصب و راه اندازی سایت‌های مخابراتی، فیبر نوری و خاکی، توسعه‌ی پورت‌های اینترنت و توسعه‌ی پوشش و سرعت اینترنت بویژه در مناطق روستایی شهرستان قیچی خورد.

افتتاح در ثلاث باباجانی

امروز سه طرح در ثلاث باباجانی شامل یک واحد مسکونی ویژه‌ی مددجویان کمیته امداد در روستای اورازه مدرسه‌ی ۶ کلاسه‌ی شهر میراباد به همت خیران و طرح هادی روستای هلول به بهره برداری رسید.

افتتاح در دالاهو

امروز ساختمان اداری راهداری شهرستان دالاهو به مساحت ۸۰۰ متر مربع افتتاح شد.

افتتاح در جوانرود و سرپل ذهاب

امروز فاز نخست ساختمان پزشکی قانونی جوانرود هم با ۶۰۰ متر مربع مساحت و فاز نخست ساختمان پزشکی قانونی سرپل ذهاب هم با ۷۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۴۹۲ میلیارد ریال هزینه شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار