نمایش ۲۵ اثر مجسمه سازی در جشنواره هنر‌های تجسمی فجر خراسان رضوی

در چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، ۲۵ اثر مجسمه سازی با گرایش مدرن از ۱۸ هنرمند خراسان رضوی به نمایش گذاشته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - امین قوی اندام  گفت: جشنواره مجسمه سازی از شانزده بهمن آغاز شده است و تا سی ام بهمن ادامه دارد.

دبیر بخش مجسمه سازی این جشواره گفت: این آثار از هنرمندان خراسان رضوی و در ۱۰ نگار خانه به نمایش درآمده است؛ همزمان با برگزاری این جشنواره در مشهد، جشنواره هنر‌های تجسمی دهه فجر در حدود ۱۳ شهرستان دیگر استان نیز برگزار می‌شود.

او درباره محل برگزاری بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: آثار بخش هنر‌های مفهومی در نگارخانه فردوس واقع در بلوار کلاهدوز، بخش تصویرسازی در نگارخانه بن‌بست واقع در بلوار کلاهدوز و نیز آثار بخش پوستر در نگارخانه رضوی واقع در خیابان کوهسنگی ۱۷ به نمایش در آمده است.

قوی اندام گفت: همچنین آثار بخش نقاشی در نگارخانه قائمی واقع در بولوار اقبال لاهوری، آثار بخش عکس و کاریکاتور در نگارخانه اشراق واقع در بلوار هاشمیه، آثار بخش استاد فقید غدیر صباغیان در نگارخانه رضوی واقع در حرم مطهر و آثار بخش قهرمان پروری با محوریت شهید سردار سلیمانی در نگارخانه رشد در میدان راهنمایی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.