راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، در سراسر استان، خودرویی، موتوری و خانواده‌محور برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد -  موسی انصاری گفت: با تدابیر ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همکاری اعضای کارگروه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب‌اسلامی، امسال نیز با توجه به شرایط کشور، برنامه‌های متفاوت و جذاب به جای راهپیمایی تجمعی جشن پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر استان از میدان قمر بنی هاشم (ع) آغاز و پس از طی مسیر میدان معلم، خیابان کاشانی، چهارراه فارابی، چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، فلکه آیت‌الله دهکردی و میدان امام حسین (ع) به پایان می‌رسد.


بیشتر بخوانید


در شهرکرد، جایگاه خاصی قبل از چهارراه فارابی برای حضور مسئولان پیش‌بینی شده‌است و قبل از شروع راهپیمایی خودرویی هیئت‌های ورزشی شامل اسکیت‌سواران، سوارکاران و دوچرخه‌سواران با حضور ورزشکاران خود برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهند کرد.

در مراسم امسال تعدادی از خلبانان پاراگلایدر نیز با پرواز در آسمان شهرکرد، جلوه‌ای دیگر از حماسه حضور را به نمایش می‌گذارند و مسابقه بهترین تزیین خودرویی نیز در این روز برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم نورافشانی در شب ۲۲ بهمن در تپه نورالشهدای شهرکرد و برخی مناطق شهر‌های استان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار