دستگیری عاملان آدم ربایی نافرجام یک شهروند در سراوان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان عاملان آدم ربایی نافرجام یک شهروند در کمتر از یک هفته شناسایی و دستگیر شدند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ داریوش سرگلزایی گفت:در ساعت ۲۲:۳۰ شامگاه دوم بهمن ماه  امسال در پی اعلام یک مورد آدم ربایی نافرجام در یکی از خیابان‌های شهر سراوان شناسایی و دستگیری آدم ربایان در دستور کار مأموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: شاکی که زنی جوان بود اظهار داشت در ساعت فوق در یکی از خیابان‌های شهر سراوان به صورت پیاده از محل کارش به مقصد منزل در حال حرکت بوده که سه نفر به وی مراجعه و قصد ربایش وی را داشته اند، ولی خوشبختانه با سر و صدای او و کمک مردم، آدم ربایان به هدف شوم خود نرسیده و پس از ضرب و جرح او از صحنه متواری شده اند.

به گفته سرهنگ داریوش سرگلزایی بلافاصله با شکایت شاکی و با توجه به حساسیت موضوع تیمی ویژه از مأموران زبده پلیس آگاهی شهرستان، مأمور رسیدگی به این پرونده شدند که پس از یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند در کمتر از یک هفته سه نفر از متهمین این پرونده آدم ربایی را شناسایی و آن‌ها را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از مناطق شهرستان دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع با اخلالگران امنیت عمومی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی از تردد در ساعات پایان شب در مناطق حاشیه‌ای و کم تردد شهر خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار