لیگ برتر والیبال؛

شکست خداپرست در زادگاهش برابر شهرداری ارومیه/ رفسنجان در اولین حضور خود راهی پلی آف شد

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال، تیم‌های شهرداری ارومیه و مس رفسنجان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در ادامه رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال، تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین و مس رفسنجان و هورسان رامسر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم‌های شهرداری ارومیه و مس رفنسجان از سد حریفان خود عبور کردند.

شهرداری در سالن غدیر ارومیه میزبان شهرداری ورامین بود و در این دیدار موفق شد با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶ شاگردان ساسان خدا پرست را از پیش رو بردارد. با این شکست شهرداری ورامین شانس صعود به پلی آف را از دست دادند.

شاگردان تندروان با پیروزی در این دیدار، تعداد برد‌های خود را به عدد ۱۵ رساندند و با کسب ۱۵ پیروزی، ۹ شکست و ۴۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ باقی ماندند. ورامینی‌ها هم با شکست در این دیدار، با کسب ۸ پیروزی، ۱۶ شکست و با ۲۷ امتیاز به رده یازدهم جدول لیگ برتر والیبال ایستادند.

مس هم در سالن ۹ دی رفسنجان میزبان خود هورسان رامسر را از پیش رو برداشت تا یک قدم دیگر به پلی آف نزدیک شود. مس رفسنجان در این دیدار موفق شد با امتیاز‌های ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳، ۲۲ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۹ شاگردان مسعود آرمات را شکست داد.

شاگردان بادرنگین با پیروزی در این دیدار، تعداد برد‌های خود را به ۱۳ رساندند و با کسب ۱۳ پیروزی، ۱۱ شکست و ۳۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ قرار گرفته است. هورسانی‌ها هم با شکست در این دیدار، با کسب ۷ پیروزی و ۱۷ شکست و با ۲۴ امتیاز در قعر جدول لیگ والیبال باقی ماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار