تامین منابع مالی برای جاده کرمان- چترود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از تامین منابع مالی برای قطعات باقی مانده مسیر جاده چترود، راور دیهوک خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محمدرضا پورابراهیمی، گفت:با توجه به تقاضای پیمانکاران شرکت‌های بخش خصوصی مسیر جاده چترود-راور-دیهوک برای اجرای قطعات، دوم، سوم، و چهارم در خصوص تامین منابع مالی این پروژه‌ها بلافاصله نشست مشترکی را با مدیرعامل بانک رفاه کشور برگزار کردیم و در این خصوص توافق نامه امضا شد.

به گفته او در این توافق نامه با موافقت مدیر عامل بانک رفاه بر اساس ماده ۵۶ تامین منابع ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل باقی مانده محور کرمان - راور - دیهوک تامین شد.

پورابراهیمی می‌گوید: ماده ۵۶ ظرفیتی است که برای تامین مالی پروژه‌های عمرانی ایجاد شده که بر اساسا آن بانک‌ها پروژه‌ها رو تامین مالی میکنند و در سال‌های بعد دولت پول بانک را پرداخت می‌کند

در ادامه این نشست مدیرعامل بانک رفاه گفت: با پیگیری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اسناد و مدارک در دستور کار قرار گرفت و موافقت هیات مدیره اعلام شد و بزودی به استان ابلاغ خواهد شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر با تامین مالی بخش خصوصی قطعات باقی مانده جاده کرمان- راور عملیاتی شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار