خانه فرزندان بی‌سرپرست در همدان به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه مبارک فجر ساختمان اهدایی ۴ میلیارد تومانی خانه فرزندان بی‌سرپرست شهرستان همدان به بهره‌برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- دومین مرکز شبانه‌روزی کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست موسسه خیریه تبسم شکوفه یاس در ساختمان اهدایی خانواده نیکوکار الوندی امروز ۱۷ بهمن‌ماه، با حضور مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار شهرستان همدان و جمعی از نیکوکاران به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی محمدی فرماندار همدان در این مراسم گفت: اگر کودک در معرض آسیب را کمک و توانمند نکنیم هیچ‌کس توان پاسخگویی در برابر مردم، وجدان بشری و البته قانون را نخواهد داشت.

مهدی دیناری,مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز پس از افتتاح ساختمان ۴ میلیارد تومانی اهدایی برای نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، گفت: هزینه‌های بی‌شمار فرزندان و افراد دارای معلولیت مقیم مراکز بهزیستی با کمک خیران آسان‌تر و بهتر تامین شده، به نحوی که می‌توانند با موسسات خیریه کشوری همچون کهریزک و شیرخوارگاه آمنه برابری کنند و به محوریت بهزیستی شهرستان همدان و همراهی سایر شهرستان‌ها که مراکز متعددی را مدیریت می‌کنند در غرب کشور حرف اول را می‌زنیم.

او گفت: توانمندی‌ها و امکانات متعدد در اختیار این سازمان است که باید زمینه و بستر ادامه فعالیت موسسات خیریه موجود و رشد موسسات خیریه و مراکز جدید را فراهم کنیم.

منبع ایکنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.