انتظاری: قهرمانی سوپرجام پیش درآمدی برای عیدی به هواداران پرسپولیس است

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس با پیروزی برابر فولاد قهرمان سوپرجام شود و عیدی به هواداران بدهد.

باشگاه خبرنگاران جوان -سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره  بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان  در سوپرجام گفت:  این دیدار تک بازی است و حساسیت خاص خودش را دارد و هر تیمی که برنده شود، جام می‌گیرد و این قهرمانی هم برای هر باشگاهی ارزشمند است. یحیی گل محمدی بعد از استعفا چند روز در تمرینات حضور نداشت، اما با بازگشت او کار‌ها بهتر هم شده باشد. خداراشکر تیم ما قدرتمند و بازیکنان خوبی داریم که همه آن‌ها باکیفیت هستند و از پتانسیل بالایی هم برخوردارند که می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌ساز شوند.

نظرتان درباره بازگشت گل محمدی به تمرینات پرسپولیس چیست؟ 

  یحیی گل محمدی خودش را  برای بازیکنان فدا کرد تا به پول  برسند و چنین اتفاقی در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست. حداقل انتظار گل محمدی از مسئولان باشگاه این بود که پول بازیکنان را بدهند. امیدوارم درویش انتظارت را برآورده کند و پول بازیکنان را بدهد. شاید در این شرایط سخت اقتصادی تامین منابع مالی سخت باشد، اما بازی مهمی با فولاد  داریم و قهرمانی در آن باعث خواهد شد تا یک جام دیگر به ویترین افتخارات باشگاه اضافه شود. امیدوارم پرسپولیس با ارئه بازی خوب بتواند در سوپرجام  پیروز شود  و قهرمان این مسابقه جام شود تا پیش درآمدی برای عیدی  به هواداران باشد. همچنین ان شا الله پرسپولیسی‌ها  در سال آینده هم یک جام قهرمانی را برای ششمین بار به هواداران هدیه دهند.

عملکرد تیم فولاد را چطور ارزیابی می کنید؟  

 فولاد در ادوار گذشته هم تیم خوبی بوده است و تیمی است که فوتبال خوب بازی می‌کند و بازیکنان باکیفیتی هم دارد و به تازگی چند بازیکن جدید را هم در پنجره نقل و انتقالاتی  در اختیار گرفته و این نشان‌دهنده این است که بازی راحتی نداریم. البته  من با شناخت از بازیکنان  می‌دانم تیم ما توانمند است و برد در این دیدار دور از دسترس نیست. امیدوارم پرسپولیس بتواند نتیجه خوب بگیرد تا یک هدیه خوب به هواداران بدهد.

شرایط پرسپولیس را برای نیم فصل دوم لیگ چطور می بینید؟

مسابقات نیم فصل دوم لیگ سخت‌تر می‌شود و این امری طبیعی در همه جای دنیا است، چون در نیم فصل اول تیم‌ها شناخت نسبت به هم ندارند و بازیکنان جدید هم وارد تیم‌ها می‌شوند، اما در نیم فصل دوم شناخت کافی باشگاه‌ها به هم پیدا می‌کنند و همین موضوع فرصت امتیاز گرفتن سخت است، زیرا یکسری تیم‌ها برای سهمیه آسیایی، برخی دیگر برای قهرمانی در لیگ و چند تیم هم برای بقا تلاش می‌کنند.

به نظرتان پرسپولیس در چه پست هایی نیاز به جذب بازیکن دارد؟ 

به نظرم احتیاج به چند بازیکن جدید داریم تا قوی‌تر و بهتر بازی کنیم. مهم‌ترین موضوع در این شرایط پس از جدایی رادوشوویچ و از نان شب هم واجب‌تر بود به خدمت گرفتن یک گلر ششدانگ بود که خداراشکر این اتفاق مهم رخ داد. گوهری دروازه‌بان خوبی است و به نظرم نشان داده قابل اعتماد است و امیدوارم به اهدافی که می‌خواهد در پرسپولیس برسد. البته جدای آمدن گوهری، احتیاج به بازیکنان جدیدی در هافبک خلاق، یک دفاع و یک مهاجم دارد. ان‌شاالله عیسی آل‌کثیر مشکلی نداشته باشد، اما با این تفاسیر اگر او هم برگردد بازهم نیاز به مهاجم داریم، زیرا نیم فصل دوم سخت است. امیدوارم بتواند درویش توقعات را برآورده کند، زیرا هواداران ما جزو بهترین طرفداران دنیا هستند و نباید اتفاقاتی صورت گیرد که آن‌ها دل نگران تیم خودشان باشند. امیدوارم با برد مقابل فولادخوزستان نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار