ثبت اطلاعات تلفن همراه مشترکان تجاری در سامانه ۱۱۸ قزوین انجام می‌شود

مدیر تجاری مخابرات منطقه قزوین گفت: متقاضیان حوزه‌های کسب و کار می توانند با ثبت تلفن همراه خود در سامانه ۱۱۸، در سریعترین زمان ممکن با مشتریان خود، در ارتباط باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین -  اهوازی با بیان این که قبلاً اطلاعات تلفن ثابت مشترکان تجاری در ۱۱۸ ثبت می‌شد، گفت: هم اکنون این فرصت مهیا شده است تا مشترکان تجاری و خدماتی بتوانند نسبت به ثبت اطلاعات شماره تلفن همراه خود اقدام نمایند.

بسیاری از ارائه دهنگان کالا و خدمات تمایل دارند، مشتریان آنان بتوانند در سریعترین زمان ممکن به آنان، دسترسی داشته باشند و به همین علت درخواست ثبت اطلاعات تلفن همراه خود را در سامانه ۱۱۸ دارند.

مدیر تجاری مخابرات منطقه قزوین گفت: کلیه مشترکین تجاری با مراجعه به کلیه دفاتر خدمات ارتباطی پیشخوان دولت در سطح استان می‌توانند برای ثبت شماره تلفن همراه خود به عنوان شماره مشاغل ثبت شده در سامانه ۱۱۸، اقدام کنند.

متقاضیان هنگام مراجعه باید مدارک هویتی، نظیر جواز کسب معتبر، کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و برای ثبت تلفن همراه نسبت به معرفی یک خط تلفن ثابت برای پرداخت هزینه اقدام کنند.

 هزینه ماهانه این خدمت، ماهانه ۱۴۲۱۰ ریال (معادل هزار و چهارصد و بیست و یک تومان) محاسبه و در قبض تلفن ثابت آنان منظور خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام اینجانب نقی چگینی هستم ۵ خط همراه اول در ۱۱۸ ثبت کردم هیچ غلام نمیشود و۲۶۰۰۰۰هزارتومان پول قبض آمده منم یک کارگر ساده هستم کارگر تخلیه چاه