بیانیه باشگاه سپاهان درباره ادعای مدیرعامل سابق پرسپولیس

باشگاه سپاهان طی بیانیه‌ای اظهارات مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان-باشگاه سپاهان درباره اظهارات مجید صدری  سرپرست مدیرعاملی سابق باشگاه پرسپولیس در مورد نحوه  پیوستن شهریار مغانلو از سانتاکلارا به این باشگاه اصفهانی بیانیه‌ای صادر کرد.  

باشگاه سپاهان طی بیانیه‌ای نوشت: مجید صدری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در یک برنامه اینترنتی اظهاراتی مطرح کرد که یا نشان از بی‌اطلاعی او از این موضوع است یا سعی دارد با فرافکنی و متوسل شدن به اظهارات خلاف واقع سرپوشی بر عدم اقدام مناسب خود در بازار نقل و انتقالات و بحران‌های اداری و اجرایی پرسپولیس که میراث مدیریتش  در این باشگاه است بگذارد و بار دیگر اذهان هواداران شریف باشگاه پرسپولیس را که کماکان از عدم اخذ مجوز حرفه‌ای این باشگاه بزرگ و حذف از آسیا مکدر هستند را منحرف کند. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهارات آقای صدری را قویا تکذیب می‌کند.

شهریار مغانلو و محمد محبی طبق توافق ۲ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سانتاکلارا در نقل و انتقالات تابستانی معاوضه شده‌اند و باشگاه سپاهان هیچ مبلغی برای دریافت رضایتنامه مغانلو به سانتاکلارا پرداخت نکرده است.

این در حالی است که محمد محبی فقط یک فصل دیگر با طلایی‌پوشان اصفهان و شهریار مغانلو با تیم پرتغالی ۲ سال دیگر قرارداد داشت، در پی آن و پس از مذاکرات متعدد فی ما بین ۲ باشگاه و همچنین بازیکن، شهریار مغانلو با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
ما که میدونیم چقدر ریخت و پاش کردید اخرشم حتی از صدر هم فاصله گرفتی ، اگه با پول و پارتی بازی تیمی قهرمان میشد قطعا کیسه تو گینس میرفت اسمش . درس عبرت بگیر شله زرد هر چی نباشه یه ریشه اون باشگاه به شاهین بزرگ برمیگرده که ریشه اصلی پرسپولیسه، مثل کیسه ها رفتار نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
کم کم داره بریز بپاش ها رونمایی میشه. همین مغانلو رو میگفتن با پول کم و فقط به عشق پرسپولیس از سانتاکلارا اومده و اصلا مجانی بازی میکنه. رادوشویچ هم که 6 سال مجانی و به عشق پرسپولیس رو نیمکت مینشست که بعد از تحولات معلوم شده برای سه سال آیندش 1 میلیون یورو بدون آپشن باید بهش بدن. در مورد برانکو هم سال ها در رفاه کامل پول پارو کرد و از یه جایی به بعد دید صرفه به رفتنه. چند سال پول یامفت گرفت و رقمی رو که برای سال آخر قرادادش گرفت همه میدونن ( سال های با ثبات قبل بماند). دقیقا مثل بقیه ستاره ها که سال آخر بریز و بپاش های دامنگیر، تو فینال آسیا عشق به پرسپولیس از یادشون رفت!
آخرین اخبار